Trånga kläder

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
generellt sett är det väl sexigt med tajta byxor, på både tjejer o killar, om de sitter på rätt person d.v.s:D
själv tycker jag det är obekvämt
såkallade tajts, som varendra tjej hade i början av nittiotalet, tycker jag är oerhört osexigt:love:;)
 

tomlund10

Ny medlem
Kön
Man
Det kan hända att supertajta jeans där "allt" syns är avtändande för en del betraktare - men som kille och flitig tajtajeansbärare kan jag bara konstatera att känslan är oslagbar. Som en konstant massage och stimulans när jeansen smiter åt mot dom allra känsligaste delarna. Har bara tajta jeans hemma - men det vore spännande att ha dom ute, om situationen var den rätta. Risk för pinsamma fläckar på jeansen dock :)

Sen kan jag ju inte låta bli att fantisera om att ni tjejer också påverkas lite av när era jeans sitter åt på känsliga ställen. Eller åtminstone får er att känna er sensuella ... (?)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Personligen älskar jag känslan av att gå klädd i tajta jeans. Så pass mycket att jag gärna väljer jeans från damavdelningen många gånger även om jag till största del bara använder de mer feminina jeansen hemma.
De sitter ju mycket bättre över både lår och rumpa och jag kör ofta low cut på mina. Men även på herravdelningen väljer jag de tajta jeansen och trivs bäst i sådana.

Alla har vi olika smak, och jag trivs i tajta.
Jag älskar också att se andra i tajta jeans och skulle nog till och med titta både en och två gånger om man skulle råka se en kille med sexigt putande jeans.

Tjejer och mogna kvinnor i tajta jeans, tights, leggings och liknande är ju ögongodis och en ren fröjd för ögat.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar tunn underkläder i elastiskt tyg typ lycra. Har någon gång testat trosa. Sover oftast naken. Ibland tar jag på något trångt på natten pga den sköna känslan att känna det spänna åt om ståndet
 
Toppen