Tre, del 1

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
En händelse under 70-talet, då jag tillbringade en helg i sydöstgötska skogar tillsammans med två kvinnliga vänner, en "kompis", Mia, vars pojkvän är ute och reser och hennes nyfunna, nyinflyttade vän, Karin, som jobbar som journalist på lokaltidingen. Vi är i 20-årsåldern och mycket vänsterinriktade. På TV visas en dokumentär om Idi Amin, men innehållet går i ala fall mig förbi, delvis på grund av innehållet i den pipa som går runt mellan oss, men mest på grund av det behagliga sällskapet och hur kvällen och natten kan tnkas utvecklas....

Vi bestämmer oss för att gå och lägga oss tidigt, tror inte vi tittade klart på dokumentären om Idi Amin. Mia och jag borstar tänderna tillsammans, hon har ett vitt linne och små trosor som blottar hennes navel. Hennes små toppiga bröst avtecknar sig tydligt genom linnet, och hennes bröstvårtor ser ut att vilja bryta igenom tyget. Hon upptäcker rörelsen i mina kalsonger, och himlar fnissande med
ögonen. Vi har legat med varandra, lite i hemlighet sådär, ett par gånger sedan hennes kille stack ut på resa. Efter tandborsningen följer lite diskussion om hur vi skall ligga, men Karin avgör diskussionen genom att erbjuda plats i hennes säng som rymmer oss alla tre.

Lite blygt lägger vi oss på rygg alla tre, jag i mitten. Mia ligger till vänster om mig, och jag kan känna hennes höft snudda vid min. Vid det här laget har jag en kraftig erektion, bultande som nästan känns som om den är på väg att lämna sitt fäste. Jag plaserar min vänstra hand på Mias högra lår, som är lentoch varmt. Jag låter handen vila där, vi ligger och småpratar lite. Jag känner Karins hand röra sig ovanför mitt stånd, hon bara snuddar lite vid den, men låtsas inget om. Karin frågar plötsligt Mia om hon har någon erfarenhet av tjejsex. Jag märker att Mia reagerar starkt på frågan,men hon svarar att nej, det har hon inte.

-Har du fantiserat om det då? frågar Karin. Nja... Mia drar lite på svaret och jag märker att hon andas kort. Berätta, ber Karin. Min hand vilar på Mias lår, jag låter den sjunka ned lite, så att knogen precis snuddar vid Mias sköte. Jag känner hur het hon är, hennes puls och hur upphetsad hon är. Mia berättar fnissande och med tung andhämtning att hon är hel-hetero och aldrig fantiserat om tjejer. Karins hand rör sig hela tiden kring min kuk, ibland böjer hon tillbaka den och släpper den. Fjong, liksom. Jag låter mitt lillfinger glida in under Mias troskant, känner hennes fuktiga svullna blygd, hur öppen hon är...

Samtalet blir mer och mer inriktat på detaljer och Karin avslöjar att hon är bisexuell och det visar sig att hon har betydande erfarenheter. Mina fingertoppar glider längs Mias härligt svullna inre blygdläppar, och Karins hand stannar allt oftare kring min spända pelare. Märkligt nog görs detta fortfarande i någon slags hemlighet, trots det frispråkiga samtalet. Karin beskriver skillnaden i att bli slickad av en tjej jämfört med en kille. Mia tar då, något oväntat, oss killar i försvar och menar att jag (!) är en alldeles utmärkt fittslickare. Va, säger Karin, har ni legat med varandra? Men då så, då kan vi ju jämföra, här och nu...

Mia skrattar lite ansträngt (hennes fitta savar ordentligt mot mina fingrars beröring, jag har varit inne i henne, och nu nått hennes ovanligt stora klitoris) och säger, näe, det kan vi ju inte. Karin har nu omslutit min kukrot med sin lilla hand, och för sakta den mjuka huden kring min grova hårda kukkärna bakåt. Mitt ollon sväller, och när hon dragit huden helt bakåt undslipper jag ett stönande
läte som får Mia att reagera och titta på mig. Det verkar dock som om hon tror att det är jag själv som runkar, för hon ler som i samförstånd och blinkar. Så känner jag Mias hand mot mitt lår, och strax kring pungen. Jag måste erkänna att pungen är ett mycket änsligt område för mig, och jag har ofta svårt att avslappnat ta emot smekningar där. Situationen är dock så laddad att jag bara ligger och tar emot, andlöst.

Men vad har vi här för liten hand då, säger plötsligt Karin, och lyfter på lakanet för att se efter. Vilken härlig syn, en vacker styv kuk smekt av två nätta kvinnohänder! Och här då, blir Mia smekt av Ecke i smyg utan att jag får något, säger Karin spelat sårat. Med tjock röst säger jag något typ det är väl klart att du skall få, men då har Karin redan tagit min lediga hand och för den till sitt bröst. Det är underbart mjukt, svalt och runt, och jag smeker det med cirklande rörelser med styva bröstvårtan mot min handflata. Karin har nu släppt min kuk och istället fört in sin hand i sin trosa. Med stängda ögonlock svankar hon vällustigt, kastar sitt huvud bakåtoch stönar tungt. Mia har nu satt sig upp och tittar storögt på Karin. I sin hand har hon min kuk som hon runkar som i trance.

Jag känner att en orgasm är på väg, och flyttar därför bestämt undan Mias hand, blundar och koncentrerar mig på att hålla tillbaka ejakulationen. Lyckligtvis har jag tränat upp mig i att kontrollera sädesuttömningen, ett sprut nu vore säkert skönt, men skulle skapa ett ovälkommet brott i det vi nu är uppe i. Jag tänker att detta vill jag dra ut på i evighet och känner ilningarna komma
i underlivet men stanna i en kort torr orgasm. Jag öppnar ögonen och betraktar Karin, som fått av sig trosorna och blottat en välvuxen, tät oväntat svart buske. Hon skrvar kraftigt och smeker sig med pek och långfinger. Hennes spricka lyser ljust rosa, glittrande och kontrasterar mot hennes svarta fittbuske.
Hon är gudomligt vacker.

Jag böjer mig ned över Karin, fortfarande med en hand över hennes sköna bröst, och kysser hennes mage.Jag känner hennes hand om mitt huvud, hon föser mig nådåt, mot sitt sköte. Hennes hud är varm, mjuk och lätt fuktig, jag kysser och slickar henne girigt. Hennes mjuka buske doftar ljuvt och är härligt fluggig och mjuk. Bestämt för hon mitt huvud mot sitt öppna sköte, och jag kysser hennes klitoris. Jag sticker ut min tunga och åter den glida längs hennes hala, varma spricka..neråt uppåt, flera
gånger. Formar min tunga till en liten kuk och tränger in en bit. Formar läpparna kring hennes klitoris och spelar med tungan. Då hör jag Mia viska i mitt öra...

Forts följer.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vilken kanonstart på dagen:p:p

Skönt är bara förnamnet;) Längtar redan efter fortsättningen...
 
Toppen