trekant/gruppsex?

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Har haft trekant en gång i mitt liv. 19 dec 2002, jag och kelly och angelica från malmö, skulle dra på fest men det blev inställt, så vi beslöt att inget skulle få första vår lörda tror jag det var?
så vi drog hem till angelica o festa o söp, medan kelly gick på toa, började jag o angelica strula, började ta på varandra osv.
när kelly kom tillbaka hade jag och angelica redan hunnit bli halvnakna o kelly blev lite stum, men hon frågade om hon fick vara med ;) o då var det okej! :D heh..

vet ni hur jävla underbart det är när man slickar den ena brudens fitta medan man knullar den andra ? ;) hehe
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Angelica och Kelly, vilka jäkla porrfilmsnamn. =D
Själv tycker jag bara att trekant verkar jobbigt och svårt, verkar svårt att inte få någon att hamna utanför, men det är inget ni som testat märkt av? Tycker fyrkant verkar mycket mer lockande.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
tuvalu - hahaha :D

själv tycker jag ente trekant är något speciellt..
kan va kul o ha gjort det nångång i sitt liv, men ja föredrar hellre o ha sex med någon man älskar, om man nu har en partner,
sex med kärlek e så mkt mer obeskrivligt än ett pang pang knull .
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Trekant å trekant. Vi har fantiserat om att ha en tredjeperson med som hjälpreda. Allt från handdukar, filtar till sylt å honungsburkar och varför inte vara behjälplig med lite slick å sug oxå men bara i bakgrunden.
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Helt underbart

Om man va singel dvs, ur min synpunkt, visst har jag tänkt på det o runkat till det hur många ggr som helst. Men nu har jag en underbar tjej, o tanken att dela henne med nån går inte för jag e så avundssjuk eller välja nån istället för henne och på det viset såra henne kommer aldrig att vara värt nån trekant, det e ju trots allt bara pnag pang.

Men om man va singel så har jag inga motargument;)
 

Sebastian.S

Ny medlem
Kön
Man
Håller med om att dubbelmacka är lite pillrigt när man är ovan. Vill man göra det lite lättare kan tjejen ta den undre killen stjärten. Det blir enklare att komma åt för alla och för den som inte tyckte det var skönt att vara under blir det lättare att föra tjejen fram och tillbaka på båda kukarna.
 
Kön
Man
Som tjej i en situation med två killar kan jag bara säga att det är underbart. Särskilt om ena killen slickar samtidigt som den andra låter händer och tunga leka över hela kroppen på en.

Och vad gäller dubbelmackan funkar det faktiskt riktigt bra om killarna försöker hålla sig någorlunda stilla och låta tjejen sköta mesta jobbet.

To heaven and back again
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by AndersV

Trekant å trekant. Vi har fantiserat om att ha en tredjeperson med som hjälpreda. Allt från handdukar, filtar till sylt å honungsburkar och varför inte vara behjälplig med lite slick å sug oxå men bara i bakgrunden.
F-n nu rycker det i kuken, det skulle vara rätt tufft att vara med som passopp. :)


_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
Kön
Man
Originally posted by Tommy

Fast det är väl knappast du som skulle bli svartsjuk Fröken H. :D

Skulle din man bli svartsjuk kan ni ju alltid köra en trekant med en tjej till också :p

Nej just det ja... Jag borde välinte bli svartsjuk vid trekant på 2 killar... Tänkte inte på det... :D :D :D

Nä, par är bättre, inte två tjejer... Tror jag inte iallafall...Eller... [}:)] Kanske med någon annan kille än min man isåfall... Så slipper JAG bli svartsjuk. :p [}:)]
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Hej Subway to ecstasy!

Låter läckert med den där snällare trekanten med smekningar från ena mannen och cunnilingus från den andre.

Det skulle vara spännande om du delade med den "elaka" varianten med dp. Jag kan inte låta bli att bli lite nyfiken!
 
Kön
Man
dp-lover

Har inte vart inne på forumet på evigheter :)

Jag lovar att uppdatera snart men hinner inte just nu

:)

Får jag förresten fråga vad dp står för?? e lite nyfiken *Skratt*

To heaven and back again
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
subway_to_ecstasy: DP = Double Penetration (Dubbelmacka).


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har provat trekant en gång. En före detta tjej och hennes kompis. Dom brukade ha sex med varandra och vi hade varit på krogen och var lite småfulla alla tre. Vi skulle sova hos min tjej och jag och min tjej började hångla och kåta upp oss och efter en stund så konstaterade min tjej att det inte gjorde något om hennes kompis såg. Det ena ledde till det andra och först så satt kompisen och tittade på och onanerade, sen så kom hon med också. Hon gjorde inget med mig dock, bara med min tjej... Fast det var hur upphetsande som helst! Det blev rätt avancerat!

Halloj!
 
Kön
Man
ja drömmer om att ja o min flickvän ska hitta en tredje part... d ska va en kille. flickan e för svartsjuk för att en tjej ska va me o ja tycker d skulle va sjukt najs om en till kille tillfredsställde min tjej. ja vill se hennes ansiktsutryck när hon har två kukar att leka med...
 
Toppen