Trekant

donjojo

Medlem
Kön
Man
Hej mina kåta vänner!

De flesta av oss har väl någon gång drömt om att ha trekant.:p Hur många av er har faktiskt gjort det? Min tjej och jag har pratat om det flera gånger, men är inte helt övertygade. Hur går man till väga? VEM ska man bjuda in? Vad med risken för svartsjuka?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har haft trekant tre gånger, dock med samma killar varje gång.
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jag blev "erbjuden" en gång, av två tjejer jag inte kände. (Träffades på klubb.) De var rätt söta men hon som var mest engagerad i idén var så fruktansvärt påfrestande och jobbig att jag blev helt avtänd och sket i det. Kunde inte ta henne på allvar. Man har väl ångrat sig lite då och då, men faktum är att jag inte var intresserad när det begov sig. Inte mycket att göra. Har även pratat om det med en tidigare flickvän (som ville ha med mitt X! Det är lite weird), men kom aldrig ens i närheten av att göra verklighet av det.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Dra_Q_La,

Off-topic, men..

Jag känner igen situationen, man kan få sig ett knull, men man backar ur av olika anledningar. Senare, efter någon vecka, kanske månader, så ångar man sig. Jag tror att man på något sätt förtränger det negativa i situationen och bara tänker på det positiva (att få ett knull). Vad tror ni andra?
 

Starlight

Ny medlem
Kön
Man
men vad e det negativa? svartsjuka?
min partner å jag vill oxå ha en trekant, men jag e lite osäker. varför ska det va så krångligt, med svartsjuka, å allt! det ska ju trots allt bara va lite kul!
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Det negativa var nog i det här fallet att det helt enkelt var en person man inte tände på eller var attraherad av. Men den allmänna normen (särskilt för män) är ju att man ska sätta på när man har chansen, så då kan man ångra sig senare, fast man faktiskt inte ville just då. Så det negativa hade inget med trekanten att göra per se. Jag ser inget negativt i trekanter. Tvärtom, tanken på att knulla mitt X medan hon slickade min dåvarande flickvän var extremt het.
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Min kompis f.d. flickvän var lagt lite åt båda hållen. Hon hade en tjejkompis som hon brukade "mysa" lite med innan hon blev ihop med min kompis. En gång hade dom bestämt sig för att ha trekant, men fick avblåsa det hela eftersom flickvännen inte klarade tanken på att hennes kille skulle knulla en annan tjej...
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag hade trekant under en period i mitt liv. Jag och ett par. Mannen i fråga tände enormt på att se henne bli tagen av mig. Jag tycket det var coolt o ha publik. Nu träffas vi inte längre men sista gången minns jag speciellt. Vi hade sex på en nakenstrand men en rackarns massa publik. Både män o kvinnor. Det är ett minne som sitter fastetsat på min näthinna :)

Tatuerad buse
 
Toppen