Trekant..

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Har själv testat lite bus med en tjej o en kille till.. lite pill, sug o slick så de räknas ju knappast som trekant. Därför jag e nyfiken på vidare :)

Någon som har nån härlig upplevelse att dela med sig av?
 

munken_tm

Medlem
Kön
Man
Har själv testat lite bus med en tjej o en kille till.. lite pill, sug o slick så de räknas ju knappast som trekant. Därför jag e nyfiken på vidare :)

Någon som har nån härlig upplevelse att dela med sig av?

tyvär ingen trekant.. 4kant dock..[}:)] det började med att de två tjejerna hade en fantastisk uppvisning.. och vi killar satt och sakta kåtade upp oss..

7 timmar med smek och kel.. slick och sug.. kåta mäniskor ... läckert bara tanken får mig kåt..
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Jag har testat trekant med min kompis och hans tjej. (Berättelsen finns i en kortfattad version i novelltråden - Magisterns sommarlov del 1) Det var rätt skönt, men jag har alltid velat testa en trekant med två tjejer. Det svåra är att undvika svartsjuka.
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Har precis som Toppentjej haft en trekant med två killar.
Skriv om det du också... Vore mysigt att få läsa något sådant ur verkliga livet och se hur en tjej tycker att det är. Och inte bara läsa sådana där uppdiktade historier...
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Något ni kan göra om, ni som haft? :)

Absolut! Däremot så tänker jag inte låta den extra killen (den andra var min pojkvän) vara någon bekant då det har förstört våran vänskapsrelation. Han vill absolut göra om det igen och tjatar om det varje gång vi träffas vilket inte är allt för roligt.
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Något ni kan göra om, ni som haft? :)

Absolut! Däremot så tänker jag inte låta den extra killen (den andra var min pojkvän) vara någon bekant då det har förstört våran vänskapsrelation. Han vill absolut göra om det igen och tjatar om det varje gång vi träffas vilket inte är allt för roligt.

Inte vidare kul de ju.. =/
 

John.se

Medlem
Kön
Man
Jag har haft en trekant med två tjejer. Alla tre var bekanta, men inget mer, med varandra. En underbar upplevelse, och inga relationer har skadats. Gör mer än gärna om det.
Kortfattat så ville de två tjejerna bara kåta upp lite för att retas genom att börja småhångla lite. De föll dock på eget grepp och blev minst lika uppkåtade själva.. [}:)]

Som det tidigare har sagts tidigare i tråden så får man nog vara väldigt försiktig med svartsjuka osv. Jag skulle nog inte vilja göra det tillsammans med min sambo och någon annan. Bättre då att ingen av de inblandade är tillsammans.
Men det finns ju många som lyckats ha lyckade trekanter trots förhållanden så det är väl bara att köra på om man känner att man vill.. ;)
 
Toppen