Trekant

qk

Ny medlem
Kön
Man
Min tjej vill ha treknat med mej å en annan. Jag tänder på tanken, men jag vill inte dela min tjej med vem som helst. har frågat nåra polare men det har sagt nej.
Har någon av er haft treknat? altså 2 killar å en tjej.:oops:
 
K

knakille

Gäst
Min tjej vill ha treknat med mej å en annan. Jag tänder på tanken, men jag vill inte dela min tjej med vem som helst. har frågat nåra polare men det har sagt nej.
Har någon av er haft treknat? altså 2 killar å en tjej.:oops:

Nej men det skulle vara kul att testa:)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Mitt absoluta råd är att du tänker dig för... Det KAN bli väldans mysigt... Å andra sidan kan det förstöra allt...
Det är bara efter som ni vet hur det blev...
Ursäkta mitt tråkiga inlägg:oops:
Jimmy
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vi har haft trekanter (2 tjejer 1 kille) 2-3 ggr. Väldigt trevligt, men min fru tänder pa att se mig knulla en annan tjej, jag skulle inte vilja se min fru knulla en annan man. Egoistiskt, kanske, men vi har diskuterat detta och min fru tycker att det är OK... Vi använder kondom, och jag kommer i min fru (utan kondom), hon onanerar samtidigt som jag knullar den andra kvinnan, det är det bästa hon vet. :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Min tjej vill ha treknat med mej å en annan. Jag tänder på tanken, men jag vill inte dela min tjej med vem som helst. har frågat nåra polare men det har sagt nej.
Har någon av er haft treknat? altså 2 killar å en tjej.:oops:


Jag har haft både trekant och fyrkant, men jag har aldrig ingått i ett "parförhållande" då.

Jag tror inte att din tjej vill vara med "vem som helst" heller, så frågan handlar väl snarare om att ni behöver hitta någon tillsammans som ni vill ha sex med.

Gå aldrig med på ett förslag som du inte själv känner för, enbart för att gå din partner till mötes...

Det är mitt råd
 
G

Guest

Gäst
Det låter som ett sunt råd. Jag skulle nog inte ha en trekant i ett förhållande, däremot har jag på en blöt fest varit med ett par, och jag tror att dom ångrade det sen.
 
K

knakille

Gäst
Vi har haft trekanter (2 tjejer 1 kille) 2-3 ggr. Väldigt trevligt, men min fru tänder pa att se mig knulla en annan tjej, jag skulle inte vilja se min fru knulla en annan man. Egoistiskt, kanske, men vi har diskuterat detta och min fru tycker att det är OK... Vi använder kondom, och jag kommer i min fru (utan kondom), hon onanerar samtidigt som jag knullar den andra kvinnan, det är det bästa hon vet. :D

för mig e det tvärtom jag skulle verkligen tända av att se en annan kille vara i henne komma in i hennes mörka mus mm se hennes mörka händer runka honom mm...se henne njuta...DET skulle få mig kåt !:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
jag skulle verkligen tända av att se en annan kille vara i henne komma in i hennes mörka mus mm se hennes mörka händer runka honom mm...se henne njuta...DET skulle få mig kåt !:p

Tyvärr måste jag sälla mej till dom negativa....jag tror säkert att du tänder på TANKEN, men att gå från tanke tll handling är något helt annat. Svartsjuka föds så lätt och som någon klok sa, man vet inte förrän efteråt hur det kändes, och då är det lite sent att ändra på det!

:oops:Annars tänder iofs jag oxå på tanken......
 
K

knakille

Gäst
jag skulle verkligen tända av att se en annan kille vara i henne komma in i hennes mörka mus mm se hennes mörka händer runka honom mm...se henne njuta...DET skulle få mig kåt !:p

Tyvärr måste jag sälla mej till dom negativa....jag tror säkert att du tänder på TANKEN, men att gå från tanke tll handling är något helt annat. Svartsjuka föds så lätt och som någon klok sa, man vet inte förrän efteråt hur det kändes, och då är det lite sent att ändra på det!

:oops:Annars tänder iofs jag oxå på tanken......

Jag tror inte det..i och med att det är ett tillfälle jag är med på....känns på nåt sätt som man gör det ihop än om man skulle göra det var för sig....

och återigen att se min sambo njuta vad skulle kunna vara bättre:sleep:;)
för njutning är hon verkligen värd...
 
Toppen