Trekant?

Nissa

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är behov av just dina tankar i mitt problem.

Jag har tillsammans med en av mina bästa vänner och hennes pojkvän haft det lite mysigt genom att onanera tillsammans med dem samtidigt som den här pojkvännen smekte mig på resten av kroppen. Detta var en positiv upplevelse för oss alla tre.

Nu har vi pratat ett tag om att ha trekant. Mitt prblem är att jag är oskuld och detta oroar mig. Det skulle vara bra att ligga med honom första gången, men kan jag vara riktigt säker på att min vän vill det fast hon påstår att det är helt okej för henne att jag gör det?

Är det svårare att ha trekant än att ha sex bara två stycken? Vad ska jag tänka på?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kanske inte att det är det bästa sättet att 'förlora' oskulden på
men det blir säkert bra om ni ar ett öppet förhållande & respekterar varandra.

jag tycker inte du ska tänka på nåt mer än att använda kondom (killen ska det..) njuta & låta det falla naturligt.
inte göra nåt du inte vill lr/& du skäms för sen

men ta det lugnt, det lönar sig inte att hasta
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, det lönar sig inte att hasta. Känns det lite fel, vänta tills det känns rätt. Det behöver inte vara något dåligt sätt att förlora oskulden på men man vet aldrig. Det viktigaste är nog att alltid gå på sin känsla, känns det rätt - ja pröva då. Annars, vänta. Det kommer alltid fler chanser!
 
Kön
Man
Ursäkta mitt smått oseriösa svar. Vad jag menar är att ett erbjudande om en trekant med två personer du känner dig trygg med inte är det allra vanligaste. Man vill ju komma ihåg sin första gång som något speciellt, och det kommer det ju ändå bli. Sen behöver det ju inte heller penetration vara med i bilden, och då kan du väl fortfarande betrakta dig som lite oskuld i alla fall...
 
Toppen