trekant

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
hej..har ni tjejr testat trekant?? vad tyckte ni``?? ska det vara 2 killar eller 2 tjejer helst?


Har testat trekant med 2 tjejer och en kille. Det var en lustfylld upplevelse att få sätta på en kille med strapon.

Jag skulle gärna prova en trekant med två killar. Men det har enbart hänt i mina fantasier än så länge:p
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har testat trekanter av olika slag. i samma veva som jag skilde mig och levde upp sexuellt hade jag trekant med två kvinnor och en man. Ganska läckert men lite bökigt. :oops:vid ettt senare tillfälle prövade jag åpå att vara ensam kvinna på en swingersfest och det var rätt läckert men inte riktigt min preferens iaf.
Jag har aldrig testat med två killar, trots att tillfälle funnits men jag har bangat ut när det hettat till.
Trekant med tre kvinnor, kallas det trekant?, har jag också varit med om några gånger (samma tre vid alla tillfällen) och sist var det helt himmelskt.:)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har inte testat trekant men fyrkant med ett annat par. Jag som är mest hetero, men även lite åt bi-hållet, tyckte att det var väldans mysigt. Tyvärr är det läänge sedan nu.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Aldrig provat nått av det. Men nära har det ju varit nån gång, tror iaf killen som låg i mitten i sängen hoppades lite att vår fjantiga tjejfajt skulle bli till nått annat :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det var sommaren -09 det hände :p Men jag skulle tycka det vore lite mysigt att iaf prova trekant antingen med två killar eller bara en. Fick ett erbjudande, också sommaren -09 om att ha en trekant med ett par som ville prova. Men sa nej då jag inte ens kände dem :p
 
Toppen