Trevlig helg! Vad ska ni göra?

AndersV

Medlem
Kön
Man
Ska vara lägerpappa. Hoppas få lite egen tid och att vädret blir bättre än utlovat så jag kan få några timmar i solen, naken bland sanddynorna.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Skall städa, ser ut som faaan hemma.
Annars skall jag ta hand om mig själv, av någon
anledning är jag så djävla dräng kåt :D

Kommer åxo att vara ute och köra hoj om vädret tillåter.

F

PS: Är åxo med på FunBeat
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Ikväll ska jag på ett MASSIVT födelsedagskalas med jag vet inte hur många mängder människor inbjudna. Om vädret hade varit bättre, och om jag inte varit "the designated driver" hade det säkert kunnat bli hur spännande som helst....men det blir å andra sidan inte bättre än vad man gör det till :)

Imorgon ska det såklart firas mors dag - jag förutsätter att mina ungar kommer hit med tårta och mängder av presenter:p
 

saels23

Medlem
Kön
Man
kanske blir fotboll med en vän på pub eller så blir det fotboll med några vänner hemma.
blir det alternativ 2 så ska jag försöka göra om en tjejkompis som är flata till bi.:)
 

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Åker till Halmstad och myser lite med min härliga man ett par dagar ... Hoppas på fint väder så vi kan ligga i solen en stund givet inte tråd på kroppen mmm :cool:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Åker till Halmstad och myser lite med min härliga man ett par dagar ... Hoppas på fint väder så vi kan ligga i solen en stund givet inte tråd på kroppen mmm :cool:

Ska oxå till Halmstad, på lördag, håll ögonen öppna...! :cool:
 

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Få en härlig och mysig Midsommarhelg med mycket bus :p

Kram och puss till er alla :cool:;)
 
Toppen