Trevliga besök på gymmet, berätta

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nja vet inte om jag håller med där Doc H.
Jag är själv där för att träna, en kvinna i en tajt trikå är väl okey men inte så lite som möjligt. Bh om de vill har hört att det är lättare med en sport-bh än utan behöver något som håller brösten på plats.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
En fråga till er män/killar.
Hur tycker ni att man som kvinna 50+ ska vara klädd på gymmet?
Som man vill jag naturligtvis se så mycket som möjligt gärna tight men samtidigt ska det lämna en del åt fantasin. Men det allra viktigaste är att du själv känner dig bekväm i det du har på dig. Det är oerhört osexigt när man ser att en person inte känner sig bekväm i sina kläder
 

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Kvinna
Som man vill jag naturligtvis se så mycket som möjligt gärna tight men samtidigt ska det lämna en del åt fantasin. Men det allra viktigaste är att du själv känner dig bekväm i det du har på dig. Det är oerhört osexigt när man ser att en person inte känner sig bekväm i sina kläder
Jag känner mig alltid bekväm i det jag tar på mig
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
På förra gymmet jag gick på var det gemensam bastu. Finns ju lite oskrivna regler i sådana att tex ha handduken svept runt sig mm, men det är ju inte alla som alltid följer dem. Sett många män som fått stånd eller halvstånd där, och kan väl erkänna att jag lättade lite på handuken ibland och satt kanske lite för brett isär med benen. Ingenting hände någonsin men det var väldigt spännande och upphetsande. Tagit på mig själv har jag gjort där men det var bara när jag var ensam.
Trevligt
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Precis kommit hem från gymmet. Första gången som kuken har reagerat medan jag har varit där. Min fru och jag har småflörtat under förmiddagen, och medan jag gick på ett band för att värma upp så gned byxtyget precis lagom så viss svullnad uppstod. Tankarna började snurra, vad jag skulle vilja göra med henne ikväll, och att hon den där slimmade tränade tjejen med tatuerade underarmar följt med oss hem...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Detta händer typ v a r j e söndag på passet....


▶️ Titta på reelen
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Kom också från gymmet nu. Det var en milf där och tränade idag. Det finns ju fler milfar en henne där som tränar:D Men just hon,var lite speciell idag. Hon var kläd i ett par tajta byxor och en tajt tröja och där under ett par lagom stora bröst. Det som gjorde att jag tittade mer på henne, var att. När hon var färdig med ett rep och vilade,så precis innan hon skulle köra ett till,så tog hon en hand bak på rumpan och drog den över skinkan och sedan in med handen mellan benen. Körde sin övning. Vilade. Gjorde samma sak med handen, men då drog hon den över fittan i stället:oops: Jag undrade ett tag om hon verkligen var medveten om att hon var på ett gym. Det var ett trevligt pass och en hård kille i byxan.
 
Toppen