Trodde inte man kunde det!!!?

G

Guest

Gäst
Jag hade för ett par nätter sedan en dröm som jag sent kommer att glömma! Jag drömde om min polare och framför allt hans flickvän...
Hon sög mig, jag fick pilla hur mycket jag ville, vi hade sex och analsex. Och just när hon satte sej på knä i drömmen och jag sprutade
så vakande jag av en käsla som jag knde igen:p
Kuken pumpade ut säd så det stod härliga till...men JAG SOV JU???

Har hört om "Pollution" eller vad det heter men va var det här?

Nån mer som varit med om det??? /Lovepro
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Sånt där har ja också gjort. Drömt en massa saker sen vaknat av orgasmen.

Suger för pengar
 

galen

Medlem
Kön
Man
även i dina drömmar så fungerar ju din hjärna och med tanke på att du kom i håg drömmen så var du inte i djupsömns tillståndet så därför antar jag att din hjärna skickade signaler till din kuk som fick stånd å njutningen kom genom drömmen blev verklighet för dig typ lr nå
 

raven

Medlem
Kön
Man
Upplevde samma sak förra veckan. Drömde att jag knullade en tjej. Vaknade precis när det gick för mig. Faktiskt det skönaste jag varit med om på flera månader! Sover oftast naken så det blev ju lite kladdigt i sängen men det var det värt :)

Blev lite förvånad för jag trodde att nattlig utlösning i huvudsak hörde till tonåren, det var flera år sen det senast hände mig.

I förrgår natt hände nästan samma sak. Jag drömde att jag knullade och det kändes som att det gick för mig så jag vaknade men hade inte sprutat en droppe och kuken stod i givakt som sig bör. Jag tror att det var första gången som jag upplevde det här utan att spruta...
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
fan vad coolt. Aldrig vart med om nått sånt, visst har man haft kåta drömmar och vaknat med stånd men sheisse. Nice :D

Masturbation for Salvation
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Nattlig utlösning händer väl mest när man inte har haft en "vaken" utlösning på ett tag?

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
det kalls våta drömmar så viit jag vet och är väl inte ett dugg ovanliga. Jag hade det ofta ett atg och lärde mej att antingen att låta utlösningen löpa eller hejda mej. Vankande också samtidigt. I de flesta fall....Men på senare tid har drömmen bara avbrutits innan orgasm. Har fått kontrollera de där drömmarna lite. Det är härligt när man har sånt på korgonen och man kan fortsätta fantisera lite och vara halvt kvar i drömmen.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Blir lite avundsjuk. Har som jag minns knappt fått komma till i mina drömmar, de är mer retfulla, mycket retfulla.

Har aldrig kommit i sömnen, inte under tonåren heller. Provade att låta bli onani i en månad för att se om det var det, men icke...
Kära bullen, är jag normal?
 
G

Guest

Gäst
"Spartacus" det kan stämma för det va ett tag sen jag hade en "vaken" utlösning när det hela hände!!!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har inte vaknat av at det har gått för mig men ibalnd har jag vaknat och känt att jag är våt där nere.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det har alldrig hänt mig att jag fått utlösning pga drömmar:( Jag vill gjärna veta hur det är när man kommer på lösningen pga sömnen:D
 

zardoz

Ny medlem
Kön
Man
Jag drömde en gång att jag knullade en brud bakifrån i en simbassäng- vaknade oxå precis efter att det gick för mig (verkar hända alla?)

Önskar liknande drömmar kommer igen :p men det har bara hänt en enda gång i mitt liv, å de glömmer jag aldrig!
 

teamoni

Ny medlem
Kön
Man
känner igen det här. :) Trodde mest det var killar som råkade ut för sånna drömmar tills jag själv vaknade en natt av en av dom bästa orgasmerna jag nånsin fått... blev så klart lite fundersam om det verkligen hänt sen när jag vaknade igen på morronen. men nu har det hännt fler ggr så nu mera ler jag bara. förra gången lyckades jag t.o.m förlänga orgasmen en stund. *mums*:D

*sagt till pojken i ett kåt tillfälle* -Får jag mumsa på dig så får du låna mina bröst.
 

UltraKinky

Ny medlem
Kön
Man
har fått utlösning 2gånger* under mitt 25åriga liv.. för ca 5år sen och i torsdags.. under några dagars avbrott ifrån runkadet, mycket underbart att vakna med att det går för en.. kladdigt i kalsongerna, men det får man ta, man kan ju inte få en bättre start på dagen :D

EDIT: *på natten alltså, när jag sover ;)

/Danne [BiKille25]

Mitt Skype alias: bimale25swe , kontakt mig gärna för en pratstund
 
Toppen