tros-slickare

skönrunk

Ny medlem
Kön
Man
jo de e inte dumt om man inte har nåt annat, jag gör det ibland, blir sköna runk till ett par trosor med lite fittsmak i.
 

trosslickare

Ny medlem
Kön
Man
nej, de är ju så jag menar, jag slickar ju hellre en tjej men det är ju inte alltid den möjligheten finns.
men jag måste erkänna att jag blir så jävla kåt då jag kommer över ett par trosor som en dam/tjej haft på sej, sätta tungan i dom o runka sakta o precis innan sprut ta dom till kuken o spruta där deras fitta lämnat lite märke. mums.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
nej, de är ju så jag menar, jag slickar ju hellre en tjej men det är ju inte alltid den möjligheten finns.
men jag måste erkänna att jag blir så jävla kåt då jag kommer över ett par trosor som en dam/tjej haft på sej, sätta tungan i dom o runka sakta o precis innan sprut ta dom till kuken o spruta där deras fitta lämnat lite märke. mums.

Det ena behöver ju inte utesluta det andra..;)
Men det är i alla fall något visst med ett par supersexiga välanvända trosor:p:p
 
R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
säg för allt i världen att ja läste fel när ja tyckte de stod syrran?
:eek:
 

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Han menade nog sin egen syrra hoppas jag så de e' lugnt!:)

...inte det minsta lugnt tycker jag ...som aldrig har fattat den där trosgrejen. Trosor är till för att tas av! Eller möjligen slitas i bitar om man har riktigt bråttom :D

Du menar väl inte seriöst att du håller på med din syrras intima prylar?

:eek:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Han menade nog sin egen syrra hoppas jag så de e' lugnt!:)

...inte det minsta lugnt tycker jag ...som aldrig har fattat den där trosgrejen. Trosor är till för att tas av! Eller möjligen slitas i bitar om man har riktigt bråttom :D

Du menar väl inte seriöst att du håller på med din syrras intima prylar?

:eek:

Jo det är väl så att allt inte är så lätt att fatta..:)
För det finns så många fetischmer har jag märkt och olika mäniskor gillar olika saker.
Till exempel kan jag själv inte förstå vad det är för speciellt med kvinno fötter medan andra tycker dessa är oerhört eggande men för den skull skulle jag inte gå in på en tråd där fot fetischer samtalar och utbyter kännslor och erfarenheter för att försöka omvända dessa genom att ifrågasätta deras "konstiga" kärlek för svettiga äckliga fötter..:)
Nej jag fattar naturligt vis att de skiter fullständigt i vad jag tycker om jag inte delar deras fetischm men välkomnar säker en som har något att tillföra tråden..[}:)]

Och så önskar jag alla där ute i cyberrymden en härligt fortsatt sommar../Trosgalningen
 

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Nävisst, vi är alla olika, och tur är väl det. Du får gärna för mig hålla på min dina trosor (ja dina och dina men...).

Om du inte pallar att andra uttrycker sina åsikter i "din" tråd kanske detta forum är för brett för dig.

Vad jag reagerade på var, som du säkert fattar ifall du läser sakta en gång till, det där misstänkt incestuösa inlägget.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vänner,

Tråden tangerar tabun och väcker såklart känslor. Även om det är *helt* främmande för mig att hålla på med min syrras underkläder är tråden on-topic och låses inte. Men behåll en sansad ton och hetsa inte upp er och gå till personangrepp (det finns uppenbar risk för det). Det gäller allmänt i alla trådar. Annars måste jag och de andra moddarna låsa och det är ju onödigt.
 
R

Rollo1

Gäst
använda trosor är i mitt tycke inte speciellt fräscht. Dock så dömer jag inte dig för det :D
 
Toppen