trosor igen....

oraltokig

Ny medlem
Kön
Man
hej..

Några tjejer här som brukar föra in ena stringkanten mellan blygläpparna o reta upp sig själva? tex när man jobbar eller e i skolan.

om ni gör så ge en lite mer ingånende beskrivning :p

Kanske rent av skönare o gå utan trosor när man har på sig ett par lagomt tajta jeans eller andra byxor där byxgrenen ligger i skåran o gnider när man går eller sitter o diskret drar i byxkanten? :O
 

våt

Ny medlem
Kön
Kvinna
[red]jag brukar göra det, och dra lite fram och tillbaka. har jag inte string på mig brukar jag försöka "rulla" ihop min vanliga trosor så att d eligger och tuchar klittan :)[/red]
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
jag använder nästan aldrig string, men på sommaren brukar jag ha lite bylsiga träningsbyxor ute och inga trosor på mig. Det har hänt att jag dragit lite i dem på t.ex bussen. Inte jätteskönt, men känns upphetsande och lite förbjudet
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:oops: Det händer ganska ofta att jag går utan trosor när jag har på mej mina tajtaste jeans....
 

Linda_lesbian

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej. Ja har hört att de ska finnas en underbar "trosa med en inåtvänd löspenis"
En son skulle ja villa ha när ja ska ut å shoppa eller gå på krogen. De måste kännas grymt coolt att känna penisen i pussy när trippar omkring. Nån som vet var en son häftig grej finns. Ja måste bara ha den.:)[red][/red][/size=3]
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Hej. Ja har hört att de ska finnas en underbar "trosa med en inåtvänd löspenis"
En son skulle ja villa ha när ja ska ut å shoppa eller gå på krogen. De måste kännas grymt coolt att känna penisen i pussy när trippar omkring. Nån som vet var en son häftig grej finns. Ja måste bara ha den.:)[red][/red][/size=3]



Jag minns att Malena Ivarsson tog upp ämnet i 'Sköna Söndag' (eller om det var 'Fräcka Fredag' - någon som minns?) på 80-talet eller så.
Hon hade blivit överöst med brev från lyckliga kvinnor, varav en hade skaffat en dylik trosa och sedan skrev in och berättade lyriskt om hur hon burit en sådan trosa en hel dag på jobbet. Extra bra hade det tydligen varit då hon satt på den skakiga och skramliga bussen hem :)
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Minns också det där med Malena. Men det var inte så länge sedan som 80-tal, tror jag. Men det var hett ett tag. De kallas också 'danstrosor'. Kanske funkar att söka på det. Har inte testat själv, men vet att Kondomeriet hade dem ett tag man slutade med dem... vet inte varför
 
Toppen