Trosor - kallingar

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Det har förekommit många inlägg och kommentarer om trosor i samband med onani här och hur man sniffar i dem, 'lånar' dem i tvättstugan eller rent av snor med sig dem från vänners tvättkorg eller byrålåda. Och sedan sprutar i dem när de runkar av sig.
Men jag läser inga inlägg/kommentarer från kvinnor som sniffar i kallingar som de tagit från manliga bekanta/pojkvännen/mannen. Män tänder tydligen mest på begagnade trosor med lite kladd i och som doftar fitta. Finns det kvinnor som tänder på kallingar som doftar pungsvett och som använder dem när de onanerar? Kanske har dem på sig medan de smeker fittan...?
Det vore intressant att höra hur vanligt det kan vara. Vill gärna höra vad ni tjejer/kvinnor som hänger här på forumet har för erfarenhet/åsikt om detta.

ManyaNovio

Välbekant medlem
Märkligt att ingen vill svara i den här tråden.....

Jag tror att även om det finns kvinnor som gör det här så är det inte sånt de babblar om till skillnad till oss andra som totalt smäller av av doften av kvinna. Bara ett bevis på hur låga vi är i jämförelse till dem som vi avgudar.:p

Manya

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag tror att även om det finns kvinnor som gör det här så är det inte sånt de babblar om till skillnad till oss andra som totalt smäller av av doften av kvinna. Bara ett bevis på hur låga vi är i jämförelse till dem som vi avgudar.:p

Manya
Kan ligga något i det du skriver.....
Men tycker man är tillräckligt anonym i det här forumet så man skulle kunna ta bladet från munnen.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Ja, vi har väl kvar samma gen som hundarna. Varje hanhund luktar tikar i baken, vilket inte vanligen tikar gör.
Det finns en liten ramsa - Hur man än i snorren drar, sista droppen byxan tar.
Mäns kallingar anses av kvinnosläktet per definition vara skitiga och då menar jag inte bara av piss, utan även innehållande bromsspår.
För nog är det så att det är ganska få män som med lite papper kramar ur snorren, eller som är noga med att helt torka rent eller t o m tvätta sig i rumpan efter nr2-besöket, vilket medför att doften eller hygienen i manliga underkläder ofta inte är särskilt angenäm eller attraktiv.
Kvinnor är väl, av självbevarelsedrift, mer noggranna att hålla rent för att undvika infektioner. Dessutom byter de trosor varje dag (för det mesta). Hur många män gör det, särskilt den äldre kvartilen?
Men vänta- säger någon, -det droppar aldrig i mina och jag är jättenoga efter nr2, så därför behöver jag inte byta.
Ja då tillhör du de lyckliga få som kan snöra av helt tätt och med muskulaturens hjälp krama ur slutdropparna och har en perfekt tarmstatus, så när du drar iväg en rökare, så kommer aldrig annat än ren gas. Grattis!!- Köp omgående en Miljon-lott :)
Så kan det naturligtvis vara.
Jag hör tydligen till det ovanliga släktet då. Krama ur sista droppen klarar jag kanske inte, men torkar av snoppen efter jag pissat gör jag alltid, om det finns tillgång till papper. Och jag sitter oftast ner på toastolen när jag pissar. Torkar alltid rent efter nr 2, och gärna lite blött papper att tvätta av med också. Dessutom byter jag kallingar varje dag.... Jag är tydligen en ovanlig och underlig figur...hehe
Att det kommer mer än gas vid en rökare gäller nog kvinns också i så fall.
Jag väntar med spänning på fler synpunkter och gärna från kvinnor för att se om @Coq4Fun teori stämmer...

Toppen