Trosor

maxwell

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer...kan man inte få se lite bilder på era trosor, så att man har något fint att onanera till? Jag kanske är lite pervers men jag tänder verkligen på det!
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
[orange]SKÖNT ATT RUNKA I TROSOR[/size=3][/orange]
Ser att det finns medlemmar i forumet som har det skönt att onanera iklädda trosor!
Runka mera.....i trosor
 

dirtycumlover

Ny medlem
Kön
Man
He he! Man har ju stulit ett och ett annat par använda trosor hos tjejkompisarna genom åren! Sniff sniff runk och sprut he he!!!:p[}:)]

Fick faktiskt ett par inpullade trosor inslagna i ett paket av en tjej som jag knullade förr!!!:D Dom luktade fitta dom!!!;)

" FOR THE LOVE OF CUM "
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Ni killar som sitter i trosor och ronkar i, kan väl ta ett kort på det och slänga upp, så man får skratta lite ;)

Missförstå mig inte nu, men vad är det som är upphetsande med att sitta o dra iförd ett par trosor grabbar ? (jag menar inget illa, bara en stilla undran alltså).

Alla tänder på olika saker, men själv skulle jag nog inte gå igång i ett par trosor.

Själv, är bäste dräng.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Bamse> Tror du verkligen nån kommer lägga upp bilder som du kan skratta åt? Förstår inte ens hur du kan komma med ett så korkat inlägg i detta forumet.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Heimat: Självklart var det ironi i det. Jag tror (hoppas iaf) att man förstod det. Om inte så ber jag om ursäkt. Var menat som ett litet skämt bara.

Själv, är bäste dräng.
 
Toppen