Trosor

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Suck. Man får väl hoppas att ni åker fast och får ha trosorna på huvudet i en månad som straff. Om ens fetish får en att börja sno av folks mest privata ägodelar kanske man behöver en påminnelse om den där skillnaden mellan fantasi och verklighet. ;)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Värst vad en del reagerar över att folk snor ens trosor. Dom flesta lär ju aldrig ens fatta varför ett par trosor e borta om dom ens märker det. Stöld av trosor för 39kronor från Lindex.. känns inte som livstid direkt :)

SonPari> Kan jag inte få komma hem te dej då :)
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
men ärligt. Tänk er en kille ni känner rätt väl. Ligger och luktar på era trosor och drömmer. Ärligt talat hur kan det inte va upphetsande att någon gör så om en :/

Anti-spamfilter
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Nu handlade ju inte min reaktion på om det var upphetsande eller ej. Om en kille jag känner väl BAD mig om ett par trosor hade han kunnat få ett par, men han ger f-n i min tvättkorg, annars är han ju inte en nära vän!

Det handlar om en så banal sak som att veta vad som är mitt och vad som är ditt och RESPEKTERA det. Det spelar ingen roll om det är ett par trosor för 39 kr eller 500 kr, det är lika mycket integritetskränkande hur liten pengasumma det än handlar om!

Dessutom skulle jag tycka att det var vansinnigt äckligt om någon gick igenom min tvättkorg, det finns ju, som sagt tidigare, en anleding till att kläderna hamnat i den...

(Det var väldigt vad jag går igång såhär på morgonen känner jag...;))
 

heimat

Medlem
Kön
Man
SonPari> Du får lära känna mej o bjuda hem mej då :)

Rödluvan> Visst finns tanken där ibland att man faktiskt snor saker. Visst kan det tyckas ädkligt att rota i en tvättkorgmen nöden har ingen lag sägs det sen kan man ju faktiskt tvätta sakerna hemma sedan man finner :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by heimat


Rödluvan> Visst finns tanken där ibland att man faktiskt snor saker. Visst kan det tyckas ädkligt att rota i en tvättkorgmen nöden har ingen lag sägs det sen kan man ju faktiskt tvätta sakerna hemma sedan man finner :)

Varför ska du ta dem ur tvättkorgen om nu är fallet att du ändå ska tvätta dem??? Jag tror att det är det som jag reagerar mest på, att någon ska gå igenom min smutstvätt! Ett par trosor kan jag både ha och mista, använder dem inte så ofta ändå nu på sommaren när det är kjol/klännings tider...;)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Rödluvan> Tvättkorgen är ju oftast den som är lättast att rota i eftersom dom ofta finns på toaletten. Lite jobbigare är det att smita in i ex sovrummet och rota igenom lådor och skåp. Sen är det nog mest hygieniskt att tvätta dom. Om du inte använder dom så skicka dom till mej :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag vet inte om det e relevant i tråden.
I mina yngre dagar hade jag & en polare ett vad, ett vad som gick ut på att vi skulle få, sno, ja helt enkelt behålla sängvänninans trosor.;)
sen räkna vi av & den med flest vann vadet...pubertalt jag vet:)
så tycker jag att man förtjänat använda trosor!
inte genom att rota igenom kvinnors tvättkorg...
(vadet tog en något pinsam ende, läs under pinsamheter):oops:




Smisk! känslan som sitter i
 
Toppen