Trosor

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag måste erkänna att jag tänder väldigt mycket på våta trosor. Och att få lukta i dem är som en dröm. Nu äger jag dock inte ett par själv, men det kommer med tiden.

Är det nån mer som tänder på trosor? Fuktiga o härliga
 

adulterum

Ny medlem
Kön
Man
Jaa jag tänder på alla möjliga trosor. Gillar att gå in i affärer och se dem hänga där i väntan på att åka på någon kvinna, eller man...
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Självklart tänder jag också på snygga trosor, när dem sitter på min tjej. Men jag har pratat med en tjej i typ 9 månader. Och vi har blivit väldigt sexuella över nätet. Och nu ska den tjejen alltså skicka sina trosor till mig- använda!:D

Förresten, det räknas väl till otrohet?
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Aah! Imorgon får jag ett par trosor av en tjejkompis, rätt ner i brevinkastet. Gissa om det ska bli mysigt o få lukta i dem grabbar:D
 

wigge1

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en lika givmild vän som du. Vi lärde känna varann på nätet men det har blivit mest telefon på sistone. Hon har efter mina enträgna böner vid ett par tillfällen skickat mig sina använda trosor. Problemet är ju att de inte är nyavtagna när man får dem så fukten har ju försvunnit och ersatts av en tunn "skorpa". Dessutom verkar hon använda ett rätt starkt sjöljmedel när hon tvättar så det doftar mest av det... Men bara att hon gör det måste man ju älska henne för!
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Nej jag har inte fått dem än, tyvär. Men så är det alltid när jag ska få nåt som jag längtat efter. Jag kan garantera att hon skrivit fel adress eller nåt. Har inte pratat med henne än. Men jag vet att jag kommer få ett par av henne. Men jag får väl vänta...
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Jag avundas dig, Kevlarsjälen :D Hoppas du får trosorna snart. Då får du berätta om dom. Adda mig på MSN, så kan vi snacka trosor.
 
Toppen