Tvättstugan

Mickemus

Ny medlem
Kön
Man
På våningen ovanför mig i hyreshuset där jag bor, bor det en skitsnygg blondin. Hon är nog 30-35 år kanske..

Jag brukar kolla när hon har bokat tvättstugan och smyga dit och låna ett par av hennes trosor ur torktumlaren. Sen går jag till toaletten bredvid tvättstugan och runkar i trosorna och fantiserar om henne.

Efteråt tvättar jag av dom i handfatet på toa och lägger tillbaka dom i torktumlaren... :D

Är det några fler som gör så ?
 
G

Guest

Gäst
Jag har runkat i massor av trosor,bh,nattlinnen osv.
Runkar ofta i polares mammor och småsyskons, ibland sprutar jag i dem men ofta så blir det mest att man luktar och smeker dem.
Ibland händer det att man tar på sig dem. Ålder har ingen betydelse bara de luktar härligt och de som brukar ha dem är hyfsat sexiga.
har runkat i kläder från åldrarna 10-60 typ ... det är bland det härligaste som finns
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Skönt att det finns fler damunderkläders-runkare!!!!
Har varit i farten med dito, sedan femårs-åldern...
Riktiga lyxrunk i silkiga trosor, b-h o gördlar.
Har sprutat en hel del sperma i många objekt!!!!
Tips:Second Hand butiker har ofta fina beg. inkörda objekt.
Har en samling sköna damtrosor o bh m.m. Finns ngt. i egen storlek så är det skönt att ha på sig. Prova, ni som känner för detta...
Är det fler som har denna hobby: Så hör av er i forumet...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jodå har runkat i trosor sedan jag typ var 14 år e nu 33. Tar fortfarande med mej ibland när man besöker någon snygg tjej. Ofta finns ju tvättkorfar på toaletterna :) Har nog 10-15 par hemma. Föredrar string från tjejer som yngre upp till min egen ålder o lite till. Tjejen min vet om det.
 
G

Guest

Gäst
Älskar då man hittar äldre kvinnor.. jag är själv bara 20, så då jag är hemma hos kompisar som inte har småsyskon utan bara mammor och man hittar sexiga string eller spets då blir jag så jävla kåt på deras morsor
 

Mickemus

Ny medlem
Kön
Man
Ibland är det ju lite extra skönt om man är respektlös... :p

Tvättkorgar är bra, speciellt om det finns flera kvinnor i huset.. En av mina kompisar har två systrar, 11 och 19 och en mamma i dryga 45års åldern.....

Är det någon här som berättat om sin böjelse för sin tjej ? Jag har en tjejkompis som jag har sex med ibland, hon vet om att jag gillar det så hon brukar lämna trosorna på när vi ligger med varandra.. En gång så fick jag henne att slicka i en annan tjejs trosor när vi hade sex.. :D
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Herregud vad ni är härliga! Jag känner igen mig i allt! Vill gärna bekänna mina bus för er!!! (trosor, tandborstar, etc etc....; )))

hör av er!

rockenrollas at hotmail.com
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
Hmmm
näää damers underkläder är allt mysigast med dam i dem, smutstvätt är just SMUTStvätt, och vanligtvis hamnar kläder i tvättkorgen för att dom inte är frächa, hur skulle det kännas om ni upptäcker en satts i era kallingar när ni själva ska tvätta??

live to ride!
 
Kön
Man
Originally posted by marlboro

Hmmm
näää damers underkläder är allt mysigast med dam i dem, smutstvätt är just SMUTStvätt, och vanligtvis hamnar kläder i tvättkorgen för att dom inte är frächa, hur skulle det kännas om ni upptäcker en satts i era kallingar när ni själva ska tvätta??

live to ride!
Bra sagt Marlboro!

Ni killar som gillar att "sattsa" i använda damunderkläder kanske ska köpa använda trosor som säljs just för ändamålet! Det kan ju inte vara kul för den tjej/kvinna som är helt ovetande om att ni har "lånat" kläder av!!!!:eek:
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Måste säga att jag håller med Marlboro och Fröken Höger! Denna tråd fick mig nästan att gå igenom min tvättkorg och lägga trosor lite mer undnaskymt när jag väntade besök!

För, som sagt, det finns ju en anledning till att de hamnade där, skulle inte tycka om tanken att någon plockade upp dem och använde dem. Det skulle kännas otroligt kränkande!!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
håller med de fyra ovanstående talarna

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
fröken höger kommer ju med den rätta lösningen för er med denna fetich, köp dom i stället för att kränka er omgivning, och du "rockenrollas" som nämnde andras tandborstar i tidigare inlägg, hur fan är du funtad??? jag hoppas att någon har stoppat upp din tandborste där solen aldrig skiner utan att du vet om det .... det handlar ju inte längre om en sexuell böjelse, det är ju sjukt

live to ride!
 

Danne79

Ny medlem
Kön
Man
Alltså,när skaffar mig trosor lämnar jag aldrig tillbaka dom utan jag behåller dom själv, kul att se att det finns fler än en själv.
Min kompis när vi var yngre i vår "storhetstid" när det gäller trosor hade fler trosor än jag,plus att han hade dom i plastpåsar för att lukten inte skulle försvinna.Då samarbetade vi när vi "lånade" trosor,en höll vakt medan den andre införskaffade sig härligheter,vi var väl runt 16-17 år gamla, idag var det längesen jag skaffade mig några trosor,fördelen jag har är att jag har ett yrke där jag har tillgång till tvättstugar även om bokningslåsen sitter på, men jag har inte utnyttjat min potential så mycket som jag kanske kan.;)
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Vad är detta?! Vem f-n vill dra på sig ett par trosor när man ska dra en handtralla? Man kan ju inte göra annat än garva när man tänker sig en stor stilig karl i trosor och stayups som står med snorren i vädret...:eek:
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Jag måste säga att jag håller med några av de föregående skribenterna om att "sattsa" i ovetande tjejers trosor, oavsett om man tvättar av dem efter eller ej, visar på en stor brist av respekt för dessa kvinnor. Att stjäla någon trosor för att utsöva sina fantasiter med dem går fet-bort för mig. Sedan när blev det okej att stjäla från någon över huvudtaget?

Jag har sett folk i detta form som säljer använda trosor. Satsa på att satsa på dem istället :D
 

Zapp

Ny medlem
Kön
Man
hur kommr jag i kontakt med en som inte har msn lr något mail ? .. jag skulle vilja komma i kontakt med Arnold.. kan ngn hjälpa mig med det?
 
Toppen