Tvättstugan

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med om att det verkar jättekonstigt att sno trosor och sedan sattsa i dem för att sen tvätta dem och lägga tillbaka dem.. Det skull då inte jag kunna göra. Nej har jag lyckats få tag på ett par läckra trosor så då behåller jag dem! De kan ge en oerhörd njutning många fler gånger framöver... / En som vet!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Behåller dom jag med har aldrig lämnat tillbaka några nersprutade trosor. har köpt en del med via nätet av tjejer man lärt känna lite mer.

Har även berättat det för min sambo som tycker det är helt OK och har inget emot denna böjelse. O ni som klagar att det är så knäppt och sjukt att ha trosor på sej.... vadi ligger problemet? Det skadar ju knappast någon? Och vem är ni att dömma oss som gillar detta?

Sen att gå in i tvättstugan och spruta i dom... det är inte min grej som sagt.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Svar på heimat's "frågor":
"vadi ligger problemet?"
Problemet är att det är kränkande mot personen i fråga, som äger trosorna. Jag skulle känna mig oerhört kränkt om någon stulit mina kalsonger, för att stimulera sig själv. Det är dessutom någons ägo, vilket betyder att ni kan klassifiseras som tjuvar.

"Det skadar ju knappast någon?"
Vem vet? .. Det skadar kanske inte särskilt mycket om personen är ovetande. Men får personen reda på det, så lär denne ta skada. Somsagt, kränkande.
Att dessutom förlora ett par av sina underkläder. Det gillas inte. De flesta har dessutom ett par favoritunderkläder, kul att mista dem åt någon idiot(!) som sitter och runkar i dem?

"Och vem är ni att dömma oss som gillar detta?"
Jag anser detta sjukt, och har mitt eget tycke. Skall jag inte få framföra mina åsikter i ett forum, som är till för att just; framföra Åsikter?
Jag är jag, och gillar inte detta beteende. Att ni gör sådant, är rent ut sagt, sjukt och inhumant.
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Är det bara jag som ser ett visst mått av respektlöshet?

Jag måste hålla med dig Flow...
Jag får respektera att folk gillar att göra det, men undrar vad det är som är så härligt...
Undrar också hur ni löser det hela med sperma i underkläderna?
Om det hade hänt att nån gjort så i mina underkläder hade jag blivit paranoid och antagligen väldigt lessen...

Vad exakt är det som gör det så upphetsande?
Att dra av sin partner ett par sexiga underkläder är ju bara erotiskt, men att ha sin utlösning i personens trosor är långt ifrån vad JAG anser upphetsande.

Har hört om "trofé-jägarna", som behåller ett par trosor från en tjej som ett "bevis på en erövring", men det här är lite mer extremt.

Ni som anser att det här är ok och vill göra det, till er vill jag bara säga att ni verkligen måste se till att ni inte kränker andras privatliv.
För er skull hoppas jag verkligen att ni inte blir påkomna eller konfronterade med det ni gör.

För er (oss) som inte anser att det är ok, vi(ni) får försöka se det som en böjelse som vilken annan som helst...
Det är ju inte barnporr det handlar om, det är en (nästan) oskyldig fetisch...
Det är i princip samma sak som att en del gillar analsex och andra inte...
Personligen föredrar jag att komma i munnen eller fittan på min partner, men det är också MIN egen åsikt och ingen har rätten att säga till mig vad jag skall tycka eller inte...
Tack för ordet.:)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Cispin! Jag tror du kan vara lugn.. Du får nog behålla dina "favorit" kallingar eller är det trosor!?
Javist är det en stöld i lagens mening men stölder utsätts vi ju för dagligen försök bara tanka en bil utan att bli bestulen..
Kränkning njae vittsen är ju att personen inte märker något av att en av hennes trosor har försvunnit och kan då rimmligen inte heller känna sig speciellt kränkt av tilltaget.
Det är ju högst annmärkningsvärt att du vill yttra dig i ett forum som heter Onanera.se när du skriver att vi är ena "sjuka idioter" som sitter här och runkar
det måste ju finnas andra forum som inte höjer ditt blod tryck så förskräckligt.

Och till Stalker_Sn (med mördar katten) vill jag bara säga att du var ju i alla fall
betydligt mer sofistikerad i ditt uttalande och jag respekterar din åsikt för jag vet (även om det kanske inte verkar så) att det är fel att stjäla men när man blir riktigt kåt kan det vara svårt att resonera som en gammal datamaskin och vara reko i alla handlingar.

Själv kommer jag i alla fall att fortsätta "stjäla" någon trosa då och då om tillfälle gives....

Till alla livsglada: Ha en skön dag /Trosgalen...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Cispin> Visst stöld kanske det kan betraktas som men kränkande vet jag inte om jag skulle känt det som oavsett om jag visste att nån snott mina underkläder för detta ändamål.

Sjukt... inte sjukare än mycket annat som försigår. Om du tycker detta är sjukt vad är då: analsex? Homosex? 3-kant? Använda samma dildo?
 

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
Åh, sniffa trosor är fan inte dumt ibland, men man tager vad man haver som oftast...
Jag lånade ut ett badlakan till tjejen som min kompis (som jag delar lägenhet med) har nu. En så jävla vacker liten varelse som trippade omkring i bara trosor och linne under större delen av förfesten, en riktigt grym "cocktease"... Iallafall, efter att tjejen hade duschat och torkat sig med mitt badlakan så hängde jag upp det i mitt rum. Vi festade vidare i ytterligare ett antal timmar innan jag "gick och lade mig", dvs: låste in mig på mitt rum, sniffade mig genom det smått fuktiga badlakanet med hennes dofter på och runkfantiserade om henne innan jag somnade...
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
På våningen ovanför mig i hyreshuset där jag bor, bor det en skitsnygg blondin. Hon är nog 30-35 år kanske..

Jag brukar kolla när hon har bokat tvättstugan och smyga dit och låna ett par av hennes trosor ur torktumlaren. Sen går jag till toaletten bredvid tvättstugan och runkar i trosorna och fantiserar om henne.

Efteråt tvättar jag av dom i handfatet på toa och lägger tillbaka dom i torktumlaren... :D

Är det några fler som gör så ?
Jag måste säga att det är sjukt, hade bott i ett hyreshus så hade jag aldrig vågat tvätta mina underkläder där, det kunde ju bo en där som är som du.
Att du inte köper egna trosor i stället för att använda hennes..:eek:
 
Toppen