Två fingrar i anus

G

Guest

Gäst
Jag vet inte, men jag känner mig lite onormal. Förra året köpte min far en tupp som vi kan kalla Torkel.
Men iaf efter två veckor tid av att se Torkel i sin bur så blev jag väldigt kåt av att se honom, så jag tryckte in två fingrar i hans anus medans jag onanerade till det. Slutligen så sket Torkel på mina fingrar så det rann längs med armen och jag har nog aldrig fått ett "sådant" sprut under min "dra i skinnflöjten" period.
Jag vet inte är jag onormal??

[}:)]Kram Evil Mark

P,s detta var efter den första "inscidenten" ds
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
AB Seriösa Snubbar

Hur vore det med en lite kickban på denne?
Han tillför uppenbarligen inte ngt seriöst och har inget här att göra.
Kolla hans andra inlägg om ni tvivlar.



---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Ang "Evil_Mark"

Reg dat 2005-04-22

Aktuellt Upprepade gånger skrivit meddelanden innehållande viss grad av abnormitet.

Psyk stat Ung man i senare tonåren, lätt flamsig. Orienterad i tid och rum. Ej psykotisk.

Pbd Således ung man i senare tonåren med i och för sig tillhörande flamsighet. Vissa spår av jagsvaghet och däri ett experimenterande i olika skepnader. Just nu som den "provokative" därtill lätt vilsne. Inget onormalt. Senare kan den unge mannen i och för sig själv välja terapi i jag-stärkande syfte
 

onani

Ny medlem
Kön
Man
aiit, det är skönt att köra dig själv i röven när du runkar tex.. Ta t ex glidmedel eller spotta på ett/två finger/fingrar och kör in det/dem i röven, så uppnår du mycket skönare orgasm.. :D

Onani är så skönt.
 
Toppen