tyst när onanerar?

mackan23

Ny medlem
Kön
Man
låter ni tjejer lika mycket när ni onanerar som när ni har sex, eller är man tystare då???:)

mackan
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Jag låter mindre när jag onanerar...Men jag låter ju jättemycket när jag har sex...så jag kanske inte är så tyst jämfört med andra :oops:
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag låter nästan inte alls när jag har sex och definitivt inget alls när jag onanerar, men det är ju olika från person till person hur mycket man låter.
 

annis_85

Ny medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by mackan23

låter ni tjejer lika mycket när ni onanerar som när ni har sex, eller är man tystare då???:)

mackan

Det beror alldeles på hur *** man är. Ibland låter man mer och ibland mindre :)
 
Kön
Man
Jag kan bara inte hålla mun när jag har sex. Har jag det skönt vill jag att min partner ska få veta det.
Och när det gäller onanera...hmm beror på hur kåt jag är när jag gör det´. MEn jag låter dock aldrig lika mycket som när jag har sex.

To heaven and back again
 

Little_bear

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by mackan23

låter ni tjejer lika mycket när ni onanerar som när ni har sex, eller är man tystare då???:)

mackan
Alltså, jag är helt tyst när jag onanerar, inte ett ljud kommer från min mun. Jag har till och med fått en orgasm som fick hela kroppen att krampa och det enda som hände var att jag flämtade till. Tror att jag lärt mig att onanera tyst och gjort det i så många år att det sitter djupt. Jag antar att det kommer bli en rätt go upplevelse när man ger efter med ljud o allt...;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har börjat ge mig hän mer även vad gäller onani har jag märkt. Har mycket svårt att vara tyst när jag onanerar numera, i alla fall när jag inte måste göra det tyst.

Att låta min partner få veta att jag njuter, på alla sätt, är en självklarhet. När jag njuter låter jag, alltså även när jag onanerar, även om det inte är på samma sätt.
 

redhead

Ny medlem
Kön
Man
mmm.. jag har skiitsvårt att va tyst! Måste bita i nåt ibland så inte barnen hör.. hehe.. Jag har märkt att ni killar går igång på tjejer som låter mkt.. är det inte så? Själv tycker jag det är underbart att höra en tjej som njuter..
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det är inte så dumt när killar ger sig hän heller. Att se och höra den jag har sex med njuta, wow, finns ingen häftigare upplevelse! Blir vansinnigt kåt av att höra/läsa vad en kille vill göra med mig, för att inte tala om när en kille ber mig om någonting ("sug mig").

Hamnade lite off-topic nu, sorry.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag kysser dig Rödluvan, smeker din vackra kropp utanpå dina vårtunna kläder
höga flås... vrider mig lite oroligt...du kysser så härligt

Rödluvan! STÄLL dig på alla fyra på soffan!





Smisk! känslan som sitter i
 

haddock9

Ny medlem
Kön
Man
När man inte låter så är det ju kontrollerat... När det går för en är det inte så kontrollerat och man låter en del.. Tjejer som inte låter alls är ju inte så kul, jag blir upphetsad av att höra när tjejen låter.. Dock ej ngt porrfilmsstön för det är mest pinsamt...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by haddock9

När man inte låter så är det ju kontrollerat... När det går för en är det inte så kontrollerat och man låter en del.. Tjejer som inte låter alls är ju inte så kul, jag blir upphetsad av att höra när tjejen låter.. Dock ej ngt porrfilmsstön för det är mest pinsamt...

Det här är ändå en intressant sak, vart går gränsen för vad som är upphetsande och för vad som bara låter töntigt? Jag tror att många medvetet inte låter bara för att man inte vill att partner ska tycka att det är fånigt. Själv är jag sån att om jag varit riktigt kåt under sexet, ja, då låter jag och även lite "mer" "hårdare" etc. Efteråt börjar jag skratta för jag tycker själv att det är lite fånigt, men väldigt upphetsande och helrätt mitt under, tycker jag.

Några kommentarer på detta? (Nu kom jag ju lite off-topic IGEN, det skulle ju handla om onani, sorry...)
 
Kön
Man
Låter nog lite mindre när jag onanera. Men jag låter nog oftast iallafall och blir själv mer kåt om jag får lov att låta. Konsigt det där...:oops:
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Fröken Höger

Låter nog lite mindre när jag onanera. Men jag låter nog oftast iallafall och blir själv mer kåt om jag får lov att låta. Konsigt det där...:oops:

Det där känner jag mycket väl igen, att kåteheten tilltar när jag verkligen kan/får ge mig hän och låta. Tänder mig verkligen! Bor det en liten porrskådis i oss alla tro???:)
 
Kön
Man
Visst är vi alla lite porriga fast skådis skulle jag kanske inte vilja kalla det... Jag tror att man på något sätt ger sig mer hän om man får "öppna alla kanaler" (förstå mig nu rätt!!!) :D
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Mycket, tror jag, handlar om att våga ge sig hän, våga lita så mycket på sin partner att man verkligen slappnar av och agerar såsom det känns bäst.

Har säkert också en del med ålder/erfarenhet att göra, numera bryr i alla fall inte jag mig så mycket om att vara såsom jag tror att någogn annan vill. Nu är jag mig själv, och förhoppningsvis finns det någon där ute som det faller i smaken!

Nu kom jag ifrån ämnet IGEN, men å andra sidan måste det ju höra ihop. Om jag blir mer säker på mig själv, ger mig hän mer, så gör jag ju även det när jag onanerar, därav mer ljud!
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag som man låter väldigt lite. Men jag har upptäckt att om jag stönar, så på nåt underligt sätt så känns det skönare att onanera? Märkligt eller kanske inte?

Tatuerad buse
 
Toppen