Udda tips - fast jävligt kul och skönt

Syndabockcock

Ny medlem
Kön
Man
Hej (igen!)

Jag skrev en tråd för inte så längesen som heter "Runka till dataspel". Efter det så var det en kompis som såg den tråden och kände igen mitt namn. Han kontaktade mig och han sa att han hade läst tråden och att han också hade "udda njutiningar". Han rekommenderade nämligen att ta en dammsugare och använda den till att olja moroten. Som tur var var jag ensam hemma och jag testade efter lite ånger MEN det var verkligen SK*T skönt! Jag kom jättesnabbt så jag rekommenderar detta till alla som inte har provat! Har NI några andra tips man kan få?

Tack på förhand!

Im always ready... to cum
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Varför känner jag att det är en lögn att din kompis kontaktade till dig och berättade att han också brukar runka till dataspel?
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by Kevlarsjälen

Varför känner jag att det är en lögn att din kompis kontaktade till dig och berättade att han också brukar runka till dataspel?

Så talar en vis man...

Jag håller med Kevlarsjälen till 100%!
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Ibland känns det lite som att... Ja som att folk går på saker för att dem vill, det är liksom deras önskan att det verkkligen var som det skrevs. Förstår nån?
 

Syndabockcock

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Asia

Originally posted by Kevlarsjälen

Varför känner jag att det är en lögn att din kompis kontaktade till dig och berättade att han också brukar runka till dataspel?

Så talar en vis man...

Jag håller med Kevlarsjälen till 100%!

Allt jag har nämnt är 100% sant, varken om ni vill tro det eller inte. Jag trodde det här var en sida där man förstod varandras sexuella intressen, varför skulle ni inte tro just mig?
Och, skrev jag ens att han också onanerade till dataspel? - Nej.

Im always ready... to cum
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har hört om damsugare förut, så det kanske man testar någon gång. Har däremot också hört att det inte bara är att stoppa in den och suga förstås.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
Toppen