Under förhuden?

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Jag skulle behöva lite svar om trång förhud. Vet inte om någon känner igen sig i mitt problem, men det rör mer än bara trång förhud.

För det första så kan jag som sagt inte dra tillbaka förhuden över ollonet, och det är ett relativt enkelt problem att lösa under kirurgkniven. Man skär bara ett snitt i förhuden och så är det inget mer med det. Men det är inte vad som oroar mig.

Det är så att när jag drar tillbaka förhuden vid erektion så kan jag blotta toppen av ollonet, och då ser jag att någonting växer över ollon-springan, ungenfär som en sammanväxt sträng. Och vid minsta berörning så känns det väldigt obehagligt, gör ont. Ungenfär som att röra vid ögat med ett spetsigt föremål. Är det någon som har eller har haft samma problem ?
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Nix men om du endå funderar på att fixa förhuden så kan dom nog fixa det andra med........har du alltid haft det?

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det låter som att du ska uppsöka en läkare för det där, som du skriver själv så kan din för trånga förhud lätt fixas och du ska se att det löser sig med det andra också.
Har du redan varit till en läkare och visat upp din trånga förhud så tycker jag att du ska gå tillbaka till samma läkare och visa upp ditt andra bekymmer också.
Har du inte varit så tycker jag att du ska gå och då tar du upp båda dina bekymmer. Är det så att du väntar länge med att gå och få det fixat destå längre tid tar det innan du får njuta fullt ut av tex bara ett vanligt runk.
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja!

Hade samma problem som dig innan jag blev omskuren, fick inte ner förhuden när jag hade bånge.. Klart bättre o coolare nu.:D

Strängen du ser vid ollonspringan fixar åxå dom när du blir omskuren.. gå inte med på att bara skära ett snitt i förhuden.. har inte funkat för en av mina polare.. han fick göra om det efter ett halvår..

Lycka till!
 
Toppen