Underhåll av det intima...

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har spenderat morgonen med att noppra raka och smörja mig för att bli ren och len. Använder en manlig gilette hyvel, pincett, RFSU olika salvor och sen lite olika oljor efter humör. Oljorna är jag lite försiktig med för att inte störa balansen i den lilla musen så att säga...detta slutar alltid med att jag mår sådär mysigt bra, känner mig attraktiv och sugen...

Här är resultatet: https://i.gyazo.com/65634df5adca8756789cd2984204db30.png

Ni andra, hur gör ni för att hålla ert nedre i trim och attraktivt tillstånd?
Vilket Mästerverk, puss på den du.(y):p
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Har spenderat morgonen med att noppra raka och smörja mig för att bli ren och len. Använder en manlig gilette hyvel, pincett, RFSU olika salvor och sen lite olika oljor efter humör. Oljorna är jag lite försiktig med för att inte störa balansen i den lilla musen så att säga...detta slutar alltid med att jag mår sådär mysigt bra, känner mig attraktiv och sugen...

Här är resultatet: https://i.gyazo.com/65634df5adca8756789cd2984204db30.png

Ni andra, hur gör ni för att hålla ert nedre i trim och attraktivt tillstånd?
 

(ny)

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har spenderat morgonen med att noppra raka och smörja mig för att bli ren och len. Använder en manlig gilette hyvel, pincett, RFSU olika salvor och sen lite olika oljor efter humör. Oljorna är jag lite försiktig med för att inte störa balansen i den lilla musen så att säga...detta slutar alltid med att jag mår sådär mysigt bra, känner mig attraktiv och sugen...

Här är resultatet: https://i.gyazo.com/65634df5adca8756789cd2984204db30.png

Ni andra, hur gör ni för att hålla ert nedre i trim och attraktivt tillstånd?
Underbar!
Rakar själv kukskaftet och pungen slätt och håller övrigt mycket välansat.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag rakar kukskaftet och någon cm runt kukroten, pungen, bak mot mellangården och ner lite grann på lårens insida.
Kukbusken trimmar jag stramt.
Använder en Gillette Mach 3 och deras egen gel för rakningen. Brukar bli bra om jag rakar 2-3 gånger i samma dusch, med ny gel. Två dagar efter varandra, så håller det i en vecka med slät och mjuk "pojkpitt".
 
Last edited:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur undviker man de så kallade ''skäggfinnarna''??(n)(n)
Tycker dom är ett djävla gissel när man vill göra sig fin i skrevet.:sneaky:(y)
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hur undviker man de så kallade ''skäggfinnarna''??(n)(n)
Tycker dom är ett djävla gissel när man vill göra sig fin i skrevet.:sneaky:(y)
Jag smörjer rätt bra med RFSU salvan...och sen med andra hudkrämer då och då...hjälper mig

Jag har gått över från RFSUs dyra specialkräm (jag hade slut när jag behövde den) till kylande balsam att ta efter solandet*.
Tycker det funkar bättre, rentav.

Och tvätta mig ordentligt med lactacyd-tvål innan och efter. Det är bra för min känsliga hud.

* Som är viktigt att ha till hands när man råkat ligga på nakenbadet för länge :-D
 
Toppen