underkläder eller inte?

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
Okay en spännande fråga. Sen kan den som vill fundera vidare i helgen, kanske på nåt uteställe: "hmmm undrar om hon/han har något under?" ;)

Använder ni underkläder?

Om ni oftast gör d, händer d att ni ibland vill känna er lite extra busiga lr heta och skippar dom? När då? Varför?
 

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
får väl börja då

oftast boxers men utan ibland om ja vill känna lite mer spänning
skönt o veta o känna att d inte e så mycke som döljer :p
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Okay en spännande fråga. Sen kan den som vill fundera vidare i helgen, kanske på nåt uteställe: "hmmm undrar om hon/han har något under?" ;)

Använder ni underkläder?

Om ni oftast gör d, händer d att ni ibland vill känna er lite extra busiga lr heta och skippar dom? När då? Varför?

Ja det händer ibland då man går ut på puben eller disco mm... ibland bara en anlig sommardag/kväll...

oftast har jag underkläder men då o då går jag utan....

varför? för jag vill...lite busigt och känner sig lite sexig....
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Skippar lite då o då. Brukar uppskattas ;)

Själv tycker jag att det är rätt häftigt (på tjejer alltså), tänk bara att upptäcka att tex en kjol är sista utposten. För att inte tala om blåsiga sommardagar! MUMS :p:p:p
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Använder oftast underkläder, men tycker om att gå utan trosor när jag har kjol eller klänning. Blir en alldeles speciell känsla att gå så, känna tyget mot den nakna huden. Jag bli väldigt blöt av det och fantiserar ofta om att jag överraskar något på detta sätt.

Vi står och kysser varandra, hans händer letar sig in under min kjol och när han fingrar når det slätrakade mellan mina ben flämtar han till av förvåning och åtrå.

En fantasi god som någon tycker jag!
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Ja absolut en fantasi god som någon,hade jag upplevt det hade man ju sprängt byxorna...tänder på att man ibland kan ana att tjejen ej har trosor under.
 

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
Använder oftast underkläder, men tycker om att gå utan trosor när jag har kjol eller klänning. Blir en alldeles speciell känsla att gå så, känna tyget mot den nakna huden. Jag bli väldigt blöt av det och fantiserar ofta om att jag överraskar något på detta sätt.

Vi står och kysser varandra, hans händer letar sig in under min kjol och när han fingrar når det slätrakade mellan mina ben flämtar han till av förvåning och åtrå.

En fantasi god som någon tycker jag!



rödluvan? tycker du det är spännande att killen inte har underkläder någon gång då? nån speciell situation?
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
För det mesta så har trosor på mig men ibland så känner jag mig " busig" och då skippar jag dom. Det finns inget bättre än att tala om för min man att jag inte har några trosor på mig, han blir kåt som en kanin:D
Där efter blir det ett skönt knull
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För det mesta så har trosor på mig men ibland så känner jag mig " busig" och då skippar jag dom. Det finns inget bättre än att tala om för min man att jag inte har några trosor på mig, han blir kåt som en kanin:D
Där efter blir det ett skönt knull

Känner igen mig helt i den här beskrivningen...har ävben hänt lite då o då att jag tar av dem på ett fik eller en restaurang på toaletten o ger han för att verkligen visa vilket humör jag är på ;)

Har hänt nån gång då vi gått ut o dansat ihop med andra kompisar attt jag gått utan trosor under killen vet det men en lugn låt blir jag uppbjuden av nån anan som håller händerna på rygg svank...lite mot rumpan o man märker han försöker känna om man har nåt eller inte :)

Detta gillade både jag o min kille.....vi blev båda tända.
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Ibland när man är på det där lite busiga humöret så känns det lite spännande att gå utan trosor eller ta av dom om lusten faller på.

Som sambo-tjejen skriver, om man dansar med någon så kan man känna ibland att en hand liksom letar efter en troskant.... Kul att svara lite hemlighetsfullt när dom frågar....

Det är jätteskönt att känna kjoltyget direkt mot huden som inte är van att känna något annat än trosornas tyg.

De flesta killar som jag har frågat tycker det är ganska obekvämt att gå utan kalsonger, men det kanske bara är jag som haft otur?
 

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
jasså obekvämt ja tycker d e helt OK :D bara den lilla extra friheten gör d så skönt men inga problem me att den hamnar fel

kan ju va lite skumt när man sätter sig ner o den hänger ner mot benet så d syns men d e ju oxå lite spänning i d ;)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan tycka att det kan vara lite spännande om killen går utan kalsonger. Skön överraskning om jag fumlar med hans byxor för att sedan märka att det inte är några fler hinder att forcera, härligt!
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Oftast boxer men det händer att man går utan,
My dingeling blir lite härligare då.:cool:
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har förvisso aldrig provat, men borde det inte vara sjukt obekvämt att gå utan kalsonger, speciellt om man har jeans eller dylika byxor med gylf?
 

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
hade inga underkläder ikväll o tjejen ja träffa tror ja kände d när hon smekte lite lättöver då den reagerade..........tyvärr kunde hon inte följa me hem :( men hon blev intresserad va som fanns under....hon skulle undersöka i veckan sa hon :D
 
G

Guest

Gäst
Jag använder oftast underkläder och då boxer men ibland när jag går ut är jag utan. Jag har även ett par boxer som jag klippt hål i precis där kuken och pungen är så att de är fria.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Använder alltid underkläder, utom trosor på sommaren om det är riktigt varmt och man har kjol, men det är mest för att det är skönast så, inte för att det skulle vara "busigt" på något vis eller så.
 
Toppen