Underkläder....upphängda i tvättstugan

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Detta hände för ett par veckor sedan.
Hade tvättstugan och var på ner och skulle plocka ur tvättmaskinen.
Det var ca 10 min kvar när jag kom ner och jag bestämde mig för att springa upp till lägenheten och hämta ner en matta till matttvätt maskinen som jag såg var ledig och inte bokad. När jag kom upp ringde telefonen, en gammal vännina ringde, gud vad kul, vi prata och jag glömde bort tiden, ups 30 min hade gott, jag sprang ner och till min fasa såg jag hur mina underkläder var upphängda i torkrummet, där hängde flera par stay ups, flera stringtrosor och bh samt lite t-shirts m.m. En liten lapp satt på en trosa. " det var ett nöje att hänga din tvätt, hemlig beundrare i huset" stod det....ohhh vad pinsamt, vem var det.....

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

biff

Medlem
Kön
Man
eva het tackade du inte för hjälpen .
själv skulle jag ha gjort det för det finns ju inget tråkigare än att häna tvätt.
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
jovisst tacka jag för hjälpen ;) nu vet jag vem det var....

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Jasså, det vet du? Det har inte hänt något emellan er då? ;)
Vore ett sant nöje att få hänga upp dina underkläder, Eva :)
Skulle vara mycket upphetsande.
 

camilla

Ny medlem
Kön
Man
jag har varit med om det motsatta...skulle tvätta men någon hade glömt sin tvätt i en maskin. Klart man hjälper till att hänga.

Var mest underkläder så det var lite upphetsande att ta i någon annans små trosor...ingen kom o hämtade kläderna & jag blev mer o mer upphetsad varje gång jag var i tvättstugen, kände lite på trosorna & så...små fina. rätt liten storlek så det var nog en yngre
tjej. Gick ett par timmar o jag sneglade på trosorna som hängde där & undrade om jag skulle våga smeka mig mot dom. Tänkte att om dom hänger kvar nästa gång så gör jag det. Det gjorde dom...första gången jag har busat så, knäppte upp jeansen & smekte mig med trosorna från tvätten...kom efter bara ett par minuter...
 

camilla

Ny medlem
Kön
Man
jag har varit med om det motsatta...skulle tvätta men någon hade glömt sin tvätt i en maskin. Klart man hjälper till att hänga.

Var mest underkläder så det var lite upphetsande att ta i någon annans små trosor...ingen kom o hämtade kläderna & jag blev mer o mer upphetsad varje gång jag var i tvättstugen, kände lite på trosorna & så...små fina. rätt liten storlek så det var nog en yngre
tjej. Gick ett par timmar o jag sneglade på trosorna som hängde där & undrade om jag skulle våga smeka mig mot dom. Tänkte att om dom hänger kvar nästa gång så gör jag det. Det gjorde dom...första gången jag har busat så, knäppte upp jeansen & smekte mig med trosorna från tvätten...kom efter bara ett par minuter...
 
Toppen