Underkläder

jehovas

Ny medlem
Kön
Man
har aldrig använt string ellr tanga, de e ju snyggt oså, men det borde ju skava som sjutton, ellr har jag fel.

en del säger att det tom. kan ge stimullans,

vad skulle ni rekomendera,?
 

ralcord

Medlem
Kön
Man
Någon här som använt eller använder trosor med inbyggt massageägg?. Vill väldigt gärna höra vad ni tycker om detta fantastiska onaniredskap.
 
Kön
Man
Min förra tjej använda endast string.. Hon var ganska smal men använde ändå sådana som var nästan för små.. dom skar in mellan läpparna och stimulerade hennes klitoris när hon gick.. hon älskade det och efter det så kunde det inte få bli något annat.. gick bredvid henne en gång när hon kom.. var på en julskyltning.. kan det vart göggen måntro?:D
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Exet hade alltid string, och hennes enkla förklaring var; "Alla trosor åker ju in i röven i alla fall, så lika bra att ha nåt som passar där".
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
jag är kille och har provat stringtrosor, tycker inte det var särskilt skönt, dock lite upphetsande :oops:
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
jag använder både string o vanliga...
tycker string ibland kan vara vettiga, vid tajta brallor o så..
men den som säger att string e lika bekväma som andra trosor håller jag definitivt inte med..
efter tag vänjer man sig, men det är Inte skönt första gångerna..tänk själv...snöre i röven hela dagarna
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag använder string rätt ofta, gärna svarta spets, känner mig grymt sexig i dem plus att jag kan få ett riktigt skönt "gnugg" av dom när jag sitter...
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Håller med om att att man kan känna sig ganska sexiga i string. Ganska bra är dom också om man ville vika dom åt sidan när man är ute på något litet äventyr.... :oops:;) Jag använder både och men tycker helt klart att vanliga är att föredra...... Mycket skönare och behagligare till vardags....
 

pernilla_b

Ny medlem
Kön
Kvinna
String är ju skönast...eller tunna hotpants, Jag gillar också när stringen kittlar mellan låren när jag sitter eller går. Har hänt att det har gått för mig i trosorna bara av kittlingarna...
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker string är oskönt, för jag kan inte vänja mig av vid känslan att det sitter något mellan ens skinkor. Å andra sidan känner jag mig precis som alla andra ändå sexig i dem så de gånger jag använder dem går det på ett ut.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker string är skönt använder mest det, sedan använder jag hotpants , boxer mm också.
men skönt att ha string och vika åt sidan vid en del spontana äventyr ute...som nån sa ovan...

men jag gillar med känslan att skinkorna är fria.....:p

Händer att jag går helt utan med..:oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Helst inga trosor alls, men det är snyggt och läckert med tjejer i lågt skurna hipsters. I vitt, svart eller en stark färg (typ chock-rosa!). V-formade låga som smiter åt hårt om rumpan, och så man kan kan ana sprickan.. Det är bättre än string. Mycket bättre.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag använder alltid string när jag inte går troslös vill säga:p
Började använda string när jag var runt 11 och ser därför dom som naturligast i trosväg. Vanliga trosor är obehagliga tycker jag och ser inte alls snyggt ut i tajta byxor! Våra kvinnliga rumpor är ju sååå snygga, så det vore lite synd att försöka "dölja" dom i ett par vanliga trosor om man inte då är väldigt stor...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
På den här sidan finns ett par exempel på trosor som ser ut att kunna vara rätt sköna. Som skär in och gnider mot klittan.. Inte lika skönt som ett ljudlöst ägg kanske, för onani ute på stan, men rätt skönt ändå.. Eller vad tror ni, tjejer? ;)

http://www.mrcameltoe.com/t1/PPS=aemt548/
 
G

Guest

Gäst
På den här sidan finns ett par exempel på trosor som ser ut att kunna vara rätt sköna. Som skär in och gnider mot klittan.. Inte lika skönt som ett ljudlöst ägg kanske, för onani ute på stan, men rätt skönt ändå.. Eller vad tror ni, tjejer? ;)

http://www.mrcameltoe.com/t1/PPS=aemt548/

JAg tror att dessa trosor är Väldigt obehagliga och ingen njutning alls... Men vad vet jag! :D
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker det där ser ut som de minst sköna trosor världen skådat, tycker nästan till och med de ser smärtsamma ut, men smaken är som baken. :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag menade inte att dom skulle vara dom mest bekväma, det är nog vita stora bomulls, och det är inget fel på såna. Men kan det inte vara skönt, rent sexuellt, med trosor som "skär in", och gnider lite? [}:)] Avis som kille, det vore busigt att kunna ha det mysigt utan att det märks..
 
Toppen