Underkläder

G

Guest

Gäst
Jag menade inte att dom skulle vara dom mest bekväma, det är nog vita stora bomulls, och det är inget fel på såna. Men kan det inte vara skönt, rent sexuellt, med trosor som "skär in", och gnider lite? [}:)] Avis som kille, det vore busigt att kunna ha det mysigt utan att det märks..

Nej tror inte de är sköna sexuellt. Tror däremot att det gör ont... :D
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Exet hade alltid string, och hennes enkla förklaring var; "Alla trosor åker ju in i röven i alla fall, så lika bra att ha nåt som passar där".
Så sant, så sant
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Exet hade alltid string, och hennes enkla förklaring var; "Alla trosor åker ju in i röven i alla fall, så lika bra att ha nåt som passar där".

Mm - alla gör faktiskt inte det...

Detdär är ett av skälen till att man kan välja att ta på sig trosgördel ibland :oops:[:eek:)][:cool:]
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Stringtrosor har sina fördelar, men det finns oerhört intressanta varianter. Trosgördlar som Anna Maria nämnde och så exklusiva trosor. Aubade är ett bra märke. Ganska grov, stormönstrad spets och oerhört klädsamma för stjärten. Inte för romantiska heller.

Jag tycker om många olika sorter av trosor och har alltid engagerat mig mycket i att välja exklusiva underkläder som presenter åt mina flickvänner. Hittade en gång ett par enkla trosor, oerhört tunna och utan någon förstärkning i skrevet. Mycket bra för att smeka fittan genom tyget. Många kvinnor tycker ju mycket oom att bli smekta genom trosorna.

En gång, på en resa i Japan hittade jag ett par underbara, snyggt skurna trosor som hade spets enbart på stjärten. Det var en av mina favoriter. Sedan kan det vara viktigt att välja trosor av specialtyger som sitter som en smekning runt fittan.

Överhuvudtaget så är det en av kvinnans absoluta rättigheter att ha trosor som det är en njutning att bära.
 
Toppen