underliga hjälpmedel

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag har länge suttit och tänkt på vad det finns för lustiga föremål man kan använda sig av vid onani.. allt som behövs är ju egentligen fantasi.

därför är min fråga, vad är det underligaste ni har använt för att tillfredsställa er själva?

jag ska berätta vad det lustigaste jag har använt är, så snart jag har kommit på det.. använder alltid glidmedel, sen behöver man bara hitta något mjukt o varmt :cool:

Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Haha, jag satte på en bale med dasspapper en gång... alltså varje paket med rullar var inplastade i ett större paket... och i hela balen låg det typ 6-8 paket... så jag drog på en kondom, gjorde ett hål i yttersta plastlagret och satte sen på balen genom att köra snopppen mellan två rullar i ett paket... Svårt att förklara, men det funkade fan fint... Kan tillägga att det skedde mitt på natten samtidigt som jag kollade på Oscarsgalan på tv... sjukt värre :)

*första inlägget*

Kåt & glad
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Haha!
Ja jävlar, det finns mycket kul man kan använda sig av. Det jag kom att tänka på sådär på rak arm är en deoflaska som råkar ha ungefär samma storlek och form som min kuk (fast lite mer perfekt rund). Har trätt på en kondom på den och kört den i baken (med massor av glidmedel), för att testa om den gick in och isåfall hur det kändes.

Åh förresten, i skrivande stund kom jag på en sak till! När jag var liten, så upptäckte jag av en slump att det var lite skönt att klämma förhuden i grejor. Jag var alltså i en sådan ålder att jag hade noll koll på onani och sexualitet, men i vilket fall som helst klämde jag den i diverse saker, bland annat luckan på en bandspelare. Slå det, en bandspelare! ;)
 

Kristusbärare

Ny medlem
Kön
Man
Det konstigastejag har (försökt) använda var schampooflaskor.

Var runt 14-15 när jag tyckte att hålet på flaskan skulle fungera fint. La lite plast runt öppningne för att det inte skulle skava för mycket. Var riktigt kåt vid det laget så jag tog fram min penis och skulle precis börja när jag märkte att petter-niklas ville inte komma in i öppningen :(

testade ett par flaskor till, men alla var för små.
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag brukar använda en kamera, tänder på att låta andra se mig och min stolthet :p


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 
Toppen