Underligt problem

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ni kanske inte har något svar, men jag undrar endå om jag ska ta mig ur detta. Jag har en tjej som jag är tilsammans med sen 4 år tillbaka, hon jobbar inom vården så det blir ofta sena nätter hon kommer hem, och en kväll så lovade jag henne att skjutsa hem hennes 20 åriga syster från en utekväll. Det är ganska långt från hemmet där hon bor så jag ställde upp på det, Hon hade inte druckigt mycket, kanske 2-3 drinkar,iaf på väg hem beslöt vi att åka hem till oss och titta på tv tills tjejen(hennes syster) kommer hem från jobbet, men tyvärr slutade det med att hon i soffan runkade och sög av mig, tyckte det var jätteskönt, men situationen var så bisarr efteråt att jag skjutsade hem henne innan min tjej kom hem. detta var för ca 8 månader sen, men nu börjar det dyka upp E-mail från henne där hon vill göra om det, hon skriver oxå att hon vet att det jag är hennes systers kille men hon vill endå..hur ska jag göra? Ska hon få göra "fredagsnöjen" med mig?
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
svar nej.otrohet sårar ..och otrohet som är sker med en nära släkting som i detta fall systern sårar ännu mera.Om det kommer fram så Blir deras relation förstörd för evigt.

så du..vill du testa om gräset är grönare på andra sidan..välj någon annan.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
hur ska jag göra? Ska hon få göra "fredagsnöjen" med mig?

Behövs verkligen den frågan ställas??

otrohet är ju alltid otrohet men nästan ännu värre när det då oxå är med din tjejs egen syster.[:(!]
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Att överhuvudtaget överväga otrohet är helt klart ett farligt tecken!! [:(!]

Antingen lämnar man partner innan eller så ger man f-n i det!!!
Handlar inte om att gräset är grönt, det handlar om respekt, respekt för människan man sårar!!
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Kan inte göra annat än instämma med ovanstående kommentarer. Om ni hade haft ett öppet förhållande hade det varit ok att göra det - om det var en annan tjej.

Att ha sex med sin flickväns syster är INTE OK!

Men det är min personliga åsikt. Hoppas det löser sig till det bättre för er!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Helt klart NEJ! Du inser väll att om det uppdagas (vilket det oftast gör) så åker du ut med buller och bång! tycker du en avrunkning är värt att ofra sitt förhållande och familjeliv för...Nä just det ;) Så lyssna på oss andra här och avstyr det där!

I all välmening! /TG
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja jag kanske uttryckte Mig en smula klumpigt med vad Jag ska göra. Men vi är ju olika skapta och Jag har haft en "problemaktig" uppväxt och för Mig är otrohet något helt naturligt än vad Ni anser det vara. Jag har varit otrogen förr så det är inte första gången, MEN detta förhållande är det första som funkat så långt som detta har gjort. Jag har ju stora problem med att jag faller extremt lätt för tjejer och hamnar ofta i säng med andra. Men Ni har förmodligen helrätt att Jag ska skita i syrrans påtryckningar, vilket jag beslöt själv redan i morse.
Ojoj nu kommer jag få skäll!![:0]
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Varför skulle Du få skäll? Var stolt över att Du har karaktär att stå emot istället!
Jag håller också helt med de föregående inläggen här.
Du gör helt rätt som låter syrran hennes vara. Aldrig,aldrig någonsin något sådant med en sambo/frus syster. Har själv sett konsekvenser av vad sådant kan ställa till. Det lämnar sår som kanske aldrig någonsin läker.
Otrohet med någon annan,utomstående kan om det uppdagas kanske förlåtas, men det är värre med en sådan här grej.
Har dessutom förhållandet varat så länge, och Ni fortfarande har det bra ihop, så är det ju inte värt att riskera något.
Var bara glad att Du bestämde Dig för att låta bli. Jag tror nog att syrran hennes begriper det med om Du snackar igenom det. Så får Du nog inget skäll;)!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Säger samma sak, förstår att det frestar, kan själv känna mig frestad ibland men har kunnat "hålla stånd" än så länge i alla fall *L*
Men som sagt du hade det goda omdömmet att ifråga sätta handlingen och du beslöt att avstå vilket jag nog tycker är klokt om du vill fortsätta i din relation så hos mig växte du bara inget skäll här inte! *L*

/TG
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ni kanske inte har något svar, men jag undrar endå om jag ska ta mig ur detta. Jag har en tjej som jag är tilsammans med sen 4 år tillbaka, hon jobbar inom vården så det blir ofta sena nätter hon kommer hem, och en kväll så lovade jag henne att skjutsa hem hennes 20 åriga syster från en utekväll. Det är ganska långt från hemmet där hon bor så jag ställde upp på det, Hon hade inte druckigt mycket, kanske 2-3 drinkar,iaf på väg hem beslöt vi att åka hem till oss och titta på tv tills tjejen(hennes syster) kommer hem från jobbet, men tyvärr slutade det med att hon i soffan runkade och sög av mig, tyckte det var jätteskönt, men situationen var så bisarr efteråt att jag skjutsade hem henne innan min tjej kom hem. detta var för ca 8 månader sen, men nu börjar det dyka upp E-mail från henne där hon vill göra om det, hon skriver oxå att hon vet att det jag är hennes systers kille men hon vill endå..hur ska jag göra? Ska hon få göra "fredagsnöjen" med mig?


Frågan gäller hur du skall göra?


Fråga dig själv om du vill ha kvar din nuvarande tjej!

Sedan vet du säkert själv hur du skall göra!
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Ni kanske inte har något svar, men jag undrar endå om jag ska ta mig ur detta. Jag har en tjej som jag är tilsammans med sen 4 år tillbaka, hon jobbar inom vården så det blir ofta sena nätter hon kommer hem, och en kväll så lovade jag henne att skjutsa hem hennes 20 åriga syster från en utekväll. Det är ganska långt från hemmet där hon bor så jag ställde upp på det, Hon hade inte druckigt mycket, kanske 2-3 drinkar,iaf på väg hem beslöt vi att åka hem till oss och titta på tv tills tjejen(hennes syster) kommer hem från jobbet, men tyvärr slutade det med att hon i soffan runkade och sög av mig, tyckte det var jätteskönt, men situationen var så bisarr efteråt att jag skjutsade hem henne innan min tjej kom hem. detta var för ca 8 månader sen, men nu börjar det dyka upp E-mail från henne där hon vill göra om det, hon skriver oxå att hon vet att det jag är hennes systers kille men hon vill endå..hur ska jag göra? Ska hon få göra "fredagsnöjen" med mig?


Frågan gäller hur du skall göra?


Fråga dig själv om du vill ha kvar din nuvarande tjej!

Sedan vet du säkert själv hur du skall göra!

I det ligger nog den absoluta sanningen. Snäckan träffa spiken rakt på huvudet! [^]
 

JijHå

Medlem
Kön
Kvinna
Tror dock att killen vill både ha kakan och äta kakan?
Han har inte bestämt sig riktigt och är osäker på sina känslor? :sleep:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Ni kanske inte har något svar, men jag undrar endå om jag ska ta mig ur detta. Jag har en tjej som jag är tilsammans med sen 4 år tillbaka, hon jobbar inom vården så det blir ofta sena nätter hon kommer hem, och en kväll så lovade jag henne att skjutsa hem hennes 20 åriga syster från en utekväll. Det är ganska långt från hemmet där hon bor så jag ställde upp på det, Hon hade inte druckigt mycket, kanske 2-3 drinkar,iaf på väg hem beslöt vi att åka hem till oss och titta på tv tills tjejen(hennes syster) kommer hem från jobbet, men tyvärr slutade det med att hon i soffan runkade och sög av mig, tyckte det var jätteskönt, men situationen var så bisarr efteråt att jag skjutsade hem henne innan min tjej kom hem. detta var för ca 8 månader sen, men nu börjar det dyka upp E-mail från henne där hon vill göra om det, hon skriver oxå att hon vet att det jag är hennes systers kille men hon vill endå..hur ska jag göra? Ska hon få göra "fredagsnöjen" med mig?

Nja tveksamt. Du verkar ändå inte sådär jätteeldigt attraherad av henne utan mer att det är en trevlig grej men då är det inte värt att riskera förhållandet. Hade du varit skitattraherad av henne skulle ja närmast uppmanat dig att vara otrogen :D nej vars, det ska man inte vara men man ska aldrig hålla fast vid relationer om man hittar bättre val :)
 
Toppen