Unga Tjejer

sparks

Ny medlem
Kön
Man
Jag âr en kille på 34 år som tycker om å kolla på tjejer helt nedi 14-15 års ålderen da jag är ute. bare kolla så klart. Min sambo kallar meg for pedo, hva tycker dere?
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag âr en kille på 34 år som tycker om å kolla på tjejer helt nedi 14-15 års ålderen da jag är ute. bare kolla så klart. Min sambo kallar meg for pedo, hva tycker dere?

Du är helt klat peddo, bara en tidsfråga innan du ballar ur!
Peddo har inget här att göra!
Logga ut och dra!
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
visst titta kan man....MEN när man själv har flickor i den åldern så reagerar man starkt tycker att det är på gränsen ..håller med din sambo.

som vi alla vet så kanske man en dag vill gå längre än att titta och i ditt fall så är det lås och bom som gäller då.:eek:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har aldrig haft ambitionen att ta saker och ting på för stort allvar här - men för ett kort ögonblick kommer det att bli ändring på det!

- Det känns inte OK med de strömningar som gäller nu med "vuxenutstyrsel" och kroppsbehandlingar till småtjejer. Läst i DN de senaste dagarna om utmanande underkläder och vaxning av bikinilinjen till 12-åringar. :eek::eek:

- Min uppfattning är att "barn måste få vara barn" - vuxenlivet kommer i alla fall...


Så, min röst faller också på din sambo - du är ute på väldigt farligt vatten - en vacker dag kanske du slinter....

Glöm inte vad som nyligen skrivits om den gamle popidolen Gary Glitter - dömd pedofil och utvisad från många länder. På väg mot nu fängelsedom i sitt hemland.[B)][B)]


Så. nu var det sagt, åter den den betydligt mer avslappade stilen..... :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
har redan skrivit på ett annat ställe vad jag tycker om det... men ändå...
Hur kan du över huvud taget vara så korkad att våga fråga och tror att du få ett godtjänande för din felaktig läggning här? Om du har blivit 34 år och inte hajar själv att det är bara fel vad du håll på med, så går någonting jävligt fel i ditt liv.
Jag tappar snart mitt goda betende på grund av alla dessa män som springa omkring och blir kåt på barn och tonåringar. vad är det för fel med er? Klara ni inte av riktiga kvinnor?
Du få vara glad att din sambo är fortfarande ihop med dig ( jag förstår faktiskt inte varför) [:(!][:(!][:(!]
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Mitt råd är att vuxna män ska titta på vuxna kvinnor. 14-15åriga flickor är inte vuxna, så lägg ner verksamheten. Om du fortsätter så är du en tvättåkta Pedofil och då måste du söka hjälp innan du hamnar innanför galler. Och där ska (enligt rykten) pedofiler inte vara särskilt populära.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Visst kan unga flickor vara vackra men speciellt roliga är dom inte. (Tror i och för sig inte att man är pedo för att man blir attraherad av yngre tjejer +15, men är det outvecklade barn som är din grej har du allvarliga problem.) Vem orkar lyssna på vilken Idol som är bäst eller vem i EMD som är snyggast? Skulle du mot förmodan bli lite mer intim kommer du att uppleva det mest tafatta och fumliga sex du varit med om.
Mitt råd: Det finns massor med superfrächa tjejer mellan 20-25 som ger mycket större behållning, ända problemet kan vara att de är mer erfarna och smarta och inte faller för vilken smörbytta som helst, du måste ha något att komma med.
Själv har jag bara åldersgräns nedåt vad gäller tjejer, många kvinnor är som fint vin...
 

MrRicky217

Ny medlem
Kön
Man
Alltså, titta skadar inte... But keep it in your pants! Jag tror att det är ganska vanligt detta, men jag vet dock inte. Balla inte ur bara!
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
[:(!]
Kan bara hålla med de andra här, skärpning!

Surfa runt och kolla på kvinnor i stället, finns hur många som helst som är superläckra.
Ägna dig åt din sambo, och utveckla ert kärleksliv, lär av varandra hur ni njuter mer t.ex. genom Kama Sutra, erfarenhet när det gäller sex är underbart, att kunna vara avslappnade med varabdra men ändå känna spänningen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller med din sambo, du är ute på väldigt djupt vatten.

det r inte bra, men det r lite märkligt samhälle vi har idag när barnen blir sexobjekt. de leker själva med rollerna.

låt dem leka, titta gärna, MEN diskret OCH tänk på din roll som vuxen!!!!!!
att bli klassad som pedo av sin sambo... då har man gått långt

som jag har sagt tidigare ålderskillnad din egen ålder/ två plus sju år = lägsta åldern!

om jag r 42 så ska jag hålla mig över (21+7) 28år
så 34 ger 24 som en fingervisning, SÅ tio år upp & du r på rätt sida om strecket:D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
När man kommer upp i tonåren behöver man få testa gränser, så det är oerhört viktigt att det finns trygga vuxna som vet exakt var gränserna går och inte tror att det är fritt fram, bara för att barnet klär sig utmanande eller spelar på sin sexualitet...

Se men inte röra är självklart det som gäller!

Blir lite nyfiken på vad du gör som får sin sambo att kalla dig för peddo?

Själv skulle jag aldrig kunna leva med någon som jag kallade för peddo...
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Själv skulle jag aldrig kunna leva med någon som jag kallade för peddo...
någonting måste var ganska fel inkopplad hos kvinnor som kan det...[:0]

om man lever med starkt svart humor & sjuka skämt så...
men risken r att det ligger nåt under, en nattsvart hemlighet

hmm, tror inte att det kan förklaras med svart humor. Bakom varje skämt brukar sitter en sannig. :(
 
Toppen