Upphetsad av att bli strypt..

Sixty

Ny medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Eller ja, kanske inte stryp så klart, men minskat luftflöde iaf :)

Av en händelse får nått år sedan när jag hade sex, så lade mannen sin ena hand över min hals, lite lätt..
Först så fick jag lite panik, men just när jag började slappna av och faktiskt gilla det så tog han bort den igen..
Jag har inte kommit mig för att säga till någon annan om att göra så sen dess, det känns konstigt...
Är det konstigt att vilja få luften minskad när man har sex? Eller det är kanske inte det som är grejen, egentligen... Kanske just att bli fasthållen på ett så pass vitalt sätt som gjorde det hela vansinnigt upphetsande.

Är det någon som kan dela med sig av någon erfarenhet?
Vågar man påtala det så där, utan att bli tagen som en komplett idiot? :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det är inte du som är knas!

tråden borde ha hamnat under nåt annat, typ BDSM...

Jag har lekt lite med strypsex, det är nice....


men det gäller att vet vad man gör & när man ska sluta!
annars kan det bli väldigt fel!

stoppord & aldrig nån alkhol inblandad!

Lycka till!
 

Sixty

Ny medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jag är inte så inne i olika kategorier :)
Är det inom BDSM?
Det känns ju lite skrämmande för en "vanlig" tjej som mig :)

Nej alkohol känns inte så smart att ha inblandat, Stopp-ord känns avancerat :) Liksom som att det skulle vara nått arrangerat, det gillar jag inte..
Caught in the moment, känns bättre...

Men men, det är väl bara att haffa förste bäste man och be honom en lite handpåläggning :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmmm
vanlig men speciell :p

Strypsex på svenska, blir på BDSM mer breathcontroll
jag är övertygad om att det är bättre att hålla för mun & näsa än att hålla på med halsen som är mer känslig för fysisk våld, många mjukdelar

bara genom att be om handpåläggning så sätter du gränser, vilket är viktigt just när man håller på med såna här saker...
 
Toppen