Upphetsad av manlig onani?

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det är grymt upphetsande, och roligt, att se en kille runka. Speciellt om han sprutar. Att se på en tjej som runkar tycker jag däremot bara är tråkigt.
Jo men för mig som kille är det inte tråkigt. :p
 
G

Guest

Gäst
ph och dif_jocke: Jag vill se precis VAD som helst som är hett och äkta!
Bara händer, lös fitta, spelar ingen roll...och givetvis vill jag se sperma! :p


Goboy
Ja , du..om hon uppskattar det lika mycket som jag lär hon ju bli hel nöjd!:D
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror jag skulle kunna ställa upp på det mesta, det är ju klart spännande att prova på olika saker. Att onanera ihop kille och tjej och hesta varandra, titta varandra djupt in i ögonen utan att man rör varandra, det skulle få mig att spruta rejält
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror jag skulle kunna ställa upp på det mesta, det är ju klart spännande att prova på olika saker. Att onanera ihop kille och tjej och hesta varandra, titta varandra djupt in i ögonen utan att man rör varandra, det skulle få mig att spruta rejält
 

dickennn

Ny medlem
Kön
Man
Det finns INGETING som jag tänder så mycket på som att se killar tillfredställa sig själv!
En vanlig runk är såå upphetsande att kolla på..har tyvärr aldirg fått se någon använda några hjälmpmedel annat än analt då..men skulle uppskatta det massvis!
Bäast är att få se på samtidigt som jag smeker mig själv..ochkomma samtidigt!
har sakta men säkert vant in min kille i det här..:p

du kan adda mej på msn om du vill, så kan du få se .. dickennn@hotmail.com ;)
 
G

Guest

Gäst
OJdå!! många såna här trevliga erbjudnade jag fått..
tyvärr är jag rädd att jag inte kan ställa upp på motprestationerna...[:0]
så..jag får väl forsätta drömma om alla härliga killar som finns det är ute framför datorerna...med sina kukar i ett fast grepp...:p
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
..har tyvärr aldirg fått se någon använda några hjälmpmedel annat än analt då..men skulle uppskatta det massvis!

Har inte så mycket erfarenhet av leksaker. Vad för sorts hjälpmedel tänkte du på då?
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
OJdå!! många såna här trevliga erbjudnade jag fått..
tyvärr är jag rädd att jag inte kan ställa upp på motprestationerna...[:0]
så..jag får väl forsätta drömma om alla härliga killar som finns det är ute framför datorerna...med sina kukar i ett fast grepp...:p

Motprestation och motprestation ... för min del skulle det vara att du finns där och tittar ...

har tyvärr ej web-cam
 
Toppen