Upphetsad av stora sprut?

bakfram

Ny medlem
Kön
Man
Tycker själv att det kan vara upphetsande att se en penis (bl.a. min egen) spruta långt och mycket, undrar hur det är med er tjejer? Blir ni upphetsade av att se en kille spruta så det "stänker åt alla håll" eller spelar det ingen större roll?
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
bakfram, du är inte ensam!
Jag blir också rätt så upphetsad när jag sprutar :)
Känns skönare att få spruta än att bara komma lite på sidan.

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Det är mycket upphetsande att se ett kraftigt sprut, ännu mer att få det i sig... ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Jag tycker framförallt att det är skönare att spruta mycket själv men det hänger naturligtvis ihop med att kraftiga orgasmer gör att jag sprutar mycket.. skön orgasm = mycket sprut. Om det dessutom är så att tjejen gillar när jag sprutar mycket gör det naturligtvis allt änu härligare. :)
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Som ni kanske läst på en tråd som jag startade för några dagar sedan så gillar jag också stora (långa sprut). Det bästa är när man inte runkat på tre, fyra dagar och sedan runkar upp emot en timme. Då kan vi snacka sprut. Det käns som om det aldrig skall ta slut. Och man är gott avslappnad efteråt.
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Långa, kraftfulla sprut gör mig oerhört kåt. Och det ska helst komma okontrollerat rakt ut. Antingen över mig, siktat på klittan eller om jag tittar på från håll och min kille runkar och sprutar rakt ut med all kraft. Finns inget bättre att se som en avrundning....eller som någon skrev....att få allt pumpat i sig...

Never fake an orgasm
 
Kön
Man
Cissi, jag gillar också stora kraftfulla sprut. Det är det bästa jag vet. Fast jag gillar mer när det kommer i munnen för jag älskar smaken så mycket. Men att få se på sidan ett stort sprut gör mig så oerhört kåt så det är inte sant! :oops:

-Sperma älskaren var här ;)
 
G

Guest

Gäst
Tja e hetro men gillar verkligen å se på typ porrfilmer där en stor kuk sprutar en massa sperma...e ju lite upphetsande :)
 
G

Guest

Gäst
Japp det e det verkligen :) stora å grova kukar som sprutar mycket på tjejen e otrolöigt upphetsande :D
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
ja jag gillar verkligen att jag sprutar mycket. runt sju-åtta sprut som sprutar mellan två och tre meter långt...och väldigt många tjejer gillar det också...
 

1986

Medlem
Kön
Man
Jag har en video där det är en kille som sprutar 15 sprut och det kommer väääldigt mycket varje gång, han har öven en gigantisk pung... nåt samband??
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Definitivt, ju större desto bättre.

Vet inte varför, men jag antar att det är en försmak av vad jag själv kommer att uppleva ett par sekunder efteråt då jag sprutar åt alla håll.
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag är en kvinna vid pass 50 år som också gillar att se hur en man sprutar!
Ibland gillar jag att se på en p-rulle där killlen sprutar, helst över kvinnans bröst
eller stjärt.
Jag har en kk som jag ibland har övertala att runka framför mig och han blir ooootroligt upphetsad av det och
kan spruta en jättesats över min mage och mina bröst. Ibland har jag låtit honom spruta mig i ansiktet för att
han gillar det, själv är jag inte lika förtjust i att få sperman där men man ger och tar...
Jag har också i min ägo en gammal p-rulle som sägs vara en äkta amatörrulle där det finns en sprutscen som fortfarande gör mig skitkåt trots att jag har sett den säkert 1 000 ggr. Det är en karl, lite halvfet och med begynnande flint (han är nästan osexig) som blir avsugen av en kvinna med lite tunga hängbröst. Han har ingen stor kuk men en ganska rejäl pung. När det går för honom sprutar och runkar han ut en enorm sats över henns bröst. Han sprutar minst 10-12 riktigt rejäla strålar och sedan 20-talet mindre innan det till slut bara sipprar ut lite sats. Jag har aldrig sett något liknade vare sig irl eller på film!
 

Lundis

Ny medlem
Kön
Man
Mmmmm jag måsta nog säga jag blir upphetsad av stora sprut ja!!
Båda när jag får det själv, och när jag ser det killar göra det.
Men det har jag bara sett på film....
Gillar at titta på det!!
men vet inte om jag törs att se det irl........
:)


Hej!!
Här har ni mej!!
Hoppas ni alla är snälla mot mej!!
 

BigMcSprut

Ny medlem
Kön
Man
stora sprut är det häftigaste som finns. Har börjat försöka smala på mig privata sprutfilmer och har några nu. Det finns en del som kan det här med att producera sperma.... svara här om ni är intresserade av att byta lite.

fortsätt tömm
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
En porrskådis som verkar ha ett outtömligt satsförråd är Peter North. När han mjölkar ur far sperman långt över tjejen, och sprutar säkert nästan två meter bort. Dessutom kommer det riktigt mycket i varje stöt. Dessutom har han en praktfull 22 cm knullpåk som bara den är värd filmhyran.

Har ett helt otroligt videoklipp som jag hittade i en diskussionsgrupp på Yahoo. En till synes ganska ung kille står med ett riktigt praktstånd. Sedan tar han ett tag om kuken och drar tre-fyra gånger (!!!) fram och tillbaka varefter han släpper kuken igen. Så snart han gjort det börjar han spruta iväg den ena långa strålen efter den andra, och jag räknade till tolv spermastötar, även om de allra sista är ganska obetydliga. Det är vad jag kallar en sprutorgasm.
 
Toppen