Upphetsad av stora sprut?

satin_panties

Medlem
Kön
Man
Utan att vilja skryta så kan jag nämna att jag sprutar ganska så rejält när jag kommer, särskilt då när man är riktigt upphetsad såklart! På senare tid har jag testat att filma några sprut, och det är faktiskt enormt uppkåtande att sen titta på sina egna sprut. Testa det, alla ni killar som gillar sprut! :D Sen kanske vi kan ordna nåt utbyte... ;)
 

masterrunk

Ny medlem
Kön
Man
Långa kraftfulla sprut är härligt att uppleva. Efter ett av mina bästa samlag jag haft, bokstavligen dränkte jag bruden i min sperma. Hon var inte så glad i att ta den i ansiktet eller munnen men just den gången sprutade jag väldiga mängder hur långt som helst kändes det som, och hon fick helt enkelt hålla händerna för ansiktet. Det var en skön syn.

Jag gillar även rejäla sprut på film. Det är imponerande att vissa kan komma så där varje gång de får orgasm.

För egen del hänger det mycket på hur kåt jag är.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag får in princip inga sput. Det bara rinner ut för det mesta. När det väl sprutar är det en gång men inget mer. Men så runkar jag nästan varje dag. Men även om jag väntat så blir det inget riktigt sorut. Bigloads är för grym. Hur satan kan du få ett sådant sprut? ;) har aldrig fått något sådant och jag har inte problem med att bli kåt eller så. Är ung och frisk. Hur länge måste ni vänta för att kunna spruta rejält.

Och jag blir inte ett dugg upphetsad av att se andra killar spruta. Cool att se men inget annat.

Däremot blir jag kåt när tjejer sprutar.
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Goboy

Jag får in princip inga sput. Det bara rinner ut för det mesta. När det väl sprutar är det en gång men inget mer. Men så runkar jag nästan varje dag. Men även om jag väntat så blir det inget riktigt sorut. Bigloads är för grym. Hur satan kan du få ett sådant sprut? ;) har aldrig fått något sådant och jag har inte problem med att bli kåt eller så. Är ung och frisk. Hur länge måste ni vänta för att kunna spruta rejält.

Och jag blir inte ett dugg upphetsad av att se andra killar spruta. Cool att se men inget annat.


Jag sprutar så där varje gång. Och även om det är rätt coolt så kan det vara jobbigt också. man kan bli less om man bara ska ta en snabbrunk

Däremot blir jag kåt när tjejer sprutar.
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sprutkuken2

Gosse, snacka om storsprut. Sprutar du så varje gång?
Originally posted by Bigload

Kolla in mitt sprut:


http://rapidshare.de/files/6399812/1.MOV.html


Yes det gör jag. Det är jävligt roligt att kunna spruta så, men efteråt är det alltid lika jobbigt att leta efter var det hamnade.
Fast jag har blivit rätt bra på att sikta
En gång gjorde jag och min flickvän en rolig grej. Jag satt på toalettstolen och hon stod upp bredvid mig och höll upp sin handflata och bad mig att försöka träffa den. Jag lyckades naturligtvis och dessutom var det sånt tryck i sprutet att det det stänkte till hennes ansikte.

Bra jobbat, med tanke på att handen var typ en och en halv meter upp i luften från min kuk. Gravitationen och allt....;)
 
Toppen