Upplevelse

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Nu har jag gjort det. Virtuell sex på Msn. Vilken otrolig grej. Jag blev så uppkåtad av en något äldre kvinna att jag i princip sprutade över hela skärmen. Vi spelade klädpoker till att börja med men när kläderna var borta blev det lite andra insatser istället! Det slutade med att hon hade båda hålen fulla och jag hade ett finger i röven och sprutade vilt omkring mig.

Är det fler som har Msn-upplevelser att berätta om?

Laifen

Medlem
Kön
Man
Mmmm låter som en mycket trevlig upplevelse det där,,, Berätta mer om hur det går till.. den ene kan ju "fuska" med korten,, spelar ju ingen roll i detta läget ju ;) ;)

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med om att det är skönt att ha virituell sex på msn, har haft några vänner som jag haft det med och det har alltid varit en underbar upplevelse att "sätta på dem" via datorn *L*
(men man ska inte glömma bort att det fins "riktig sex" också *L*)

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Mmmm låter som en mycket trevlig upplevelse det där,,, Berätta mer om hur det går till.. den ene kan ju "fuska" med korten,, spelar ju ingen roll i detta läget ju ;) ;)

Visst kan den ena fuska, det fick jag erfara! Det är ju helt enkelt så att en sitter med spelkorten och är sk dealer. I mitt fall var tjejen det. Hon visade upp korten för mig och jag berättade vilka jag ville byta osv.. Kunde ju inte riktigt se vad hon gjorde med sina kort! Fast sist och slutligen var vi båda nakna och satsade istället med handlingar som den andre fick bestämma!!

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Har ingen kortspels upplevelse, men har allt runkat tillsammans med andra över msn. Har en kvinlig bekant som jag camchattat med. Det bästa är när den andre vill se när man sprutar.....Kan få till bland de värsta spruten om jag får säga så själv och det tycker flera andra också.

Bland annat en gång så sprutade jag ner en vägg brevid datorn när jag skulle spruta så att det skulle synas från sidan.....jag sprutade nästan två meter upp på väggen från gilvet och jag stog ca 1,5 meter från väggen.....

Toppen