Urringning

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Var på ett sammanträde igår...och en av deltagarna hade bara en så läcker kropp som hon averkligen visade upp också...en rejäl urringning som mer visade än dolde och mindre pojke än så är man väl inte än att man hade svårt att hålla blicken borta...

Tänkte lite på detta idag med tanke på allt snack om att man ska höja blicken och prata med ansiktet...alla har väl sett de t-shirts med liknande texter som finns...

Om nu inte kvinnor vill att man ska titta å borde väl urringningen vara ett minne blott... [}:)]
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Problemmet ligger väl i att de vill att "rätt man" skall titta och att de andra skall låta bli. :cool:. Dessutom har jag förstått att ett problem är att modet mycket styr vad som finns tillgängligt att köpa i klädväg och just nu verkar det gå en urringad trend. /JOhan
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Glömde tillägga en liten detalj där...gillar trender men dagens jeans är inte snygga med sina bakfickor som går ner på benet...förstör hela utseendet på rumpan!
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Hållet med båda inläggen så först :p sen :(

/JOhan
 
G

Guest

Gäst
Jag är en kvinna som gärna framhäver min byst i fina urringningar. Detta självklart för att jag gillar uppmärksamheten som min byst drar till sig, men som med allt så gäller det att titta med måtta.

Går jag förbi en man i köpcentret så får han gärna titta men är det en man som jag pratar med så vill jag ju att han ska lyssna på mina ord. Beror ju helt på tillfället och man måste ju då som man kunna avgöra vad som är passande... :D
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Och såsom varande en gentleman ut i fingerspetsarna (med undantag för i sängen) så agerar man naturligtvis precis som Jenni säger!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag är en kvinna som gärna framhäver min byst i fina urringningar. Detta självklart för att jag gillar uppmärksamheten som min byst drar till sig, men som med allt så gäller det att titta med måtta.

Går jag förbi en man i köpcentret så får han gärna titta men är det en man som jag pratar med så vill jag ju att han ska lyssna på mina ord. Beror ju helt på tillfället och man måste ju då som man kunna avgöra vad som är passande... :D

Men snälla Jenni!

Med din byst, om du visar den i en generös urringning, måste man vara *** för att lyfta blicken. Som tur är finns det en hel del damer som ger trevlig utsikt(insikt)...[}:)]

/Ch
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tyvärr så är vi på väg in i depressionens årstid...alla vackra damer får ett extra skinn och utsikterna försämras radikalt... [}:)]
 
L

lester64 (slutar på egen begäran)

Gäst
Var på ett sammanträde igår...och en av deltagarna hade bara en så läcker kropp som hon averkligen visade upp också...en rejäl urringning som mer visade än dolde och mindre pojke än så är man väl inte än att man hade svårt att hålla blicken borta...

Tänkte lite på detta idag med tanke på allt snack om att man ska höja blicken och prata med ansiktet...alla har väl sett de t-shirts med liknande texter som finns...

Om nu inte kvinnor vill att man ska titta å borde väl urringningen vara ett minne blott... [}:)]

Hej,

Visst vill många kvinnor att män ska titta ...solklart..eller hur tjejer?

/Lester
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
helt off topic, men jag kom att tänka på håkans julkalender när han fick ta fröknen på brösten :)
Skulle gärna spelat den rollen då...
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Ergo...jag bor i fel land...nu kommer depressionens högtid...ett halvår med hela garderoben på...
Förhoppningsvis är man i Brasilien i februari! :p
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Snorungen, se det så här: du får ett halvår av fritt fantiserande, ingen verklighet som stör .:p

Dessutom kan jag tycka att det är lite skönt att vila ögonen. Tillhör de som har mycket svårt att hålla ögonen från det vackra och har seriöst hållit på att bli påkörd en gång.

Jag fastnade med blicken, tänkte mig inte för och gick mot röd gubbe rakt ut framför bilarna vid Stureplan. Bilen hann stanna men djävlar vilket hallå det blev.

Och på frågan - Vad tänker du på. Så var det bara att ...

JOhan som avgudar kvinnor med vackra urringingar, men ser trots detta fram emot lite mera påklätt.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tänk Johan...du är alltid så klok!

Påkörd ja, själv cyklade jag in i en lyktstolpe för ett antal år sen efter att ha "vilat" ögonen på nånting vackert...men det var det värt för hon kom fram och skötte om mig när jag låg där på asfalten.

Tror vi ska vara glada du och jag att vi går in i den mörka delen av året snart...så vi kan odla våra fantasier...och kanske få nånting gjort på jobbet ibland...
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Klok och klok, hur djävla klok tror du jag kände mig därute i trafiken på Stureplan :eek:

För övrigt tack :)

JOhan
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Kan man skylla på hormonrubbningar när man ställer till med nåt?
Hade räddat mig många gånger i så fall... :cool:
 
Toppen