utan för hemmet

C

campbell

Gäst
hej alla
hur ofta händer det att ni onanerar utan för hemmet, altså inte hemma
 

Flanders

Ny medlem
Kön
Man
På resor! Åkte tåg för att tag sedan. Satt och fantiserade om tjejen mitt emot. Låtsades även att hon kunde läsa mina tankar och att hon gillade vad hon såg. Fick "avvika en stund". När jag sedan komm tillbaka kändes det som om vi hade lite mer gemensamt.... Var nära på att sråga om hon tänkte ringa mig igen. :D Men det hade kanske blivit konstigt...
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Nja händer ofta att jag gör det hos pojkvännen (men det kanske inte räknas), annars har jag gjort det någon gång hemma hos min förädrar när jag var ensam där.
 
G

Guest

Gäst
Onanera gör man ju överallt man kan när andan faller på .
På jobbet,utomhus,på flygplans-toaletter,i tältet osv.
Mer upphetsande att göra det utanför hemmet ju ! :D

Bäst är ialla fall utomhus! :cool:
 

Hagbard

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar ställa mig i bussens mittsektion och ta fram kuken och runka medan jag har några minuter innan nästa avgång. Spännande och pirrigt värre. Häftigt om nån skulle se det och sedan kliva ombord som min passagerare... [:cool:]
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag brukar ställa mig i bussens mittsektion och ta fram kuken och runka medan jag har några minuter innan nästa avgång. Spännande och pirrigt värre. Häftigt om nån skulle se det och sedan kliva ombord som min passagerare... [:cool:]

Jag är så trött på alla bussrunkare. Skaffa en flickvän och KNULLA på bussen för satans moders heliga kristus gud.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har hänt några gånger att jag har kört en runk på jobben, men det har väl mest hänt när jag har varit ute på tjänste resa som man runkar utanför hemmet.

:p:):p
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Blir man kåt så blir man...å det kan ju hända överallt. På flygplan, på tåg, på jobbet, utomhus, i bilen...

Det händer nog ett par ggr i månaden att man får ta tag i saken utanför hemmets trygga vrå.
 
Toppen