Utan sex i 2 veckor

_uken

Medlem
Kön
Man
För ett tag sedan var jag med om en spännande sak som jag aldrig tänkt tanken på eller varit med om innan.

Det var med en kille jag chattat med ett tag och vi har runkat ihop.
Jag hade sett bilder på hans kuk samt sett han spruta då vi chatta några gånger.

Vi har fantiserat en hel del ihop och då han även är sambo så har vi fantiserat en hel del om henne.
Jag hade märkt att han blev väldigt kåt med mig och några gånger hade jag fått han att gå över några gränser, som fått han att spruta samma kväll som jag visste han och hans sambo skulle ha sex när hon kom hem efter att varit på fest vilket innebär att det inte blev någon sex för dem den kvällen då jag fick han spruta precis innan hon kom hem :) i cam för mig.

Tanken spann vidare då jag märkte han blev lika kåt som mig på att jag hade lite kontrollen över hans kåthet o sprut vilket till slut fick mig att se hur långt han var beredd att gå.

Hade märkt att när han var som kåtast gick han med på det mesta vilket även jag tyckte var spännande. En kväll när jag hade han riktigt kåt frågade jag om han skulle gå med på vad som helst svarade han JA!

Visste även att han och hans sambo har sex ganska ofta samt hur hon ser ut, hur kåt hon kan vara och han på henne samt att de testat trekant och hon andra killar utan honom där hon berättat hur det var när hon kommit hem.

Nu till min plan, jag frågade om han skulle kunna tänka sig att vara utan sex med henne om han fick spruta samma kväll och han svarade ja, varpå jag sa att då får ni inte ha sex på 2 veckor...

Jag visste även att samma kväll hade de skrivit till varandra och haft lite smsförspel för att sluta kvällen med sex, men jag sa att ett vad är ett vad och att de 2 veckorna skulle börja där o då och han fick bara spruta med mig. Kåt som han var just då och bara ville spruta så sa han ja och jag hade honom där jag ville :)

Han hade just då inte en tanke på att om han sprutade ikväll skulle hans sambo inte få sex som hon trodde samt att han skulle vara utan sex i 2 veckor och hon med.

Han sprutade i kraftiga strålar som pulserade ut för mig som jag fick se den kvällen och jag log då jag såg det hans sambo inte skulle få se på 2 veckor och känna frustrationen att inte få hans kuk och han att ha sin sexiga sambo utan att få njuta av hennes mun händer eller mus.

Tror att samtidigt som han sprutade så kom han på vad han lovat.

De följande 2 veckorna var spännande och jag fick han nästan spruta för mig dagligen samt berätta hur hans sambo kände mm.

Han sa att hon var frustrerad och saknade kuk, samt att han visste hon onanerat några gånger. Kanske skulle hon fråga om frikort om hon inte fick kuk snart? :)
Förstår att han saknade sexet då han hade sin sambo varje natt i sängen naken kåt o båda frustrerade utan hon anade varför de inte hade sex och jag fick han till de spruten hon skulle fått...

Ofta så såg jag till att han varje kväll fick visa ett sprut och vi hade en grej att jag räknade ner när han var som kåtast hans drag han fick dra, skrev jag tre så fick han i cam dra 3 drag sedan kunde det dröja någon minut innan jag räknade igen och jag såg han hård kåt o frustrerad o bara ville spruta, men inte dra utan att fått en siffra av mig :)

Han runkade ofta till nakenkort till sambon där jag något tillfällen kunde skymta något av dem då han runkade för mig men kanske inte tänkte på det..
Snygg var hon så förstår han saknade att få njuta av hennes nakna kropp...:)

Efteråt har vi båda sagt att vi tänder på händelsen och jag funderar på om jag ska prova han igen... :) vad säger ni? Tips förslag? Kanske skriva och redovisa här hur det går?
 

_uken

Medlem
Kön
Man
Challe berätta gärna vad för liknande du varit med om

Jag har haft förmånen att få killen lika kåt i samma par för någon vecka sedan vilket resulterade i att de inte fick ha sex fram till idag, redovisar snart här.

Fler förslag på uppdrag till han jag kan se om jag får han till…
 
Toppen