Om du såg någon runka ute, vad skulle du göra då?

  • Ignorera?

    Votes: 2 5,6%
  • Titta på och leka själv?

    Votes: 16 44,4%
  • Göra sällskap och hjälpa till?

    Votes: 18 50,0%

  • Total voters
    36
Status
Stängd för vidare inlägg.

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Idag blir det nog en runk ute i skogen eller på nått annat mysigt ställe, beroende lite på vad vädret tillåter,, fler än jag som gillar att runka och kanske lite mer ute? Skulle vara rätt härligt om man var flera, kanske hjälpa varandra eller bara se på
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag blir det nog en runk ute i skogen eller på nått annat mysigt ställe, beroende lite på vad vädret tillåter,, fler än jag som gillar att runka och kanske lite mer ute? Skulle vara rätt härligt om man var flera, kanske hjälpa varandra eller bara se på
Jag solade naken. Onanerade till en skön orgasm. Att vara naken i naturen är underbart.
 

Jo_leo

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Idag blir det nog en runk ute i skogen eller på nått annat mysigt ställe, beroende lite på vad vädret tillåter,, fler än jag som gillar att runka och kanske lite mer ute? Skulle vara rätt härligt om man var flera, kanske hjälpa varandra eller bara se på
 

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Idag blir det nog en runk ute i skogen eller på nått annat mysigt ställe, beroende lite på vad vädret tillåter,, fler än jag som gillar att runka och kanske lite mer ute? Skulle vara rätt härligt om man var flera, kanske hjälpa varandra eller bara se på
Jag är gärna med
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag svarade "Göra sällskap och hjälpa till" :)
Det hände förra sommaren när jag drog till nakenstranden Sibirien i Ängelholm en kväll. Jag såg en man som stod en bit ifrån, drog i sin halvstyva kuk och kollade in hur jag reagerade. Nä, detta får bli ett sexminne. Läs där istället
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag svarade "Göra sällskap och hjälpa till" :)
Det hände förra sommaren när jag drog till nakenstranden Sibirien i Ängelholm en kväll. Jag såg en man som stod en bit ifrån, drog i sin halvstyva kuk och kollade in hur jag reagerade. Nä, detta får bli ett sexminne. Läs där istället
Svarade samma och läste ditt sexminne ungefär samma hände mej i Yngsjö tidigare i sommar
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt svara på frågan så skrev ignorera, såg en kille på en nästan fullsatt buss som satt och runka. Knappast bästa miljön att dela en mysstund på.
Vid lämpligt tillfälle kan jag nog dela stunden.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Ja, men idag bara bås på de flesta ställen, var mer skoj förr med de stora biosalongerna. Var så upphetsande att sitta och runka och ibland sjönk det ned någon bredvid och hjälpte till.
 

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Idag blir det nog en runk ute i skogen eller på nått annat mysigt ställe, beroende lite på vad vädret tillåter,, fler än jag som gillar att runka och kanske lite mer ute? Skulle vara rätt härligt om man var flera, kanske hjälpa varandra eller bara se på
Nyfiken. .vart brukar du gå?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen