Utlösning i sömnen

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Någon mer som brukar få utlösning i sömnen om du sover naken efter att ha onanerat innan du lagt dig?
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag får inte utlösning i sömnen om jag precis har onanerat innan jag lagt mig.

Däremot har det hänt att jag fått utlösning i sömnen (även som 25-åring) om jag inte fått utlösning på några veckor. Kroppen ville liksom bli av med överflödigt material :)
 

HBT

Ny medlem
Kön
Man
haft 2 tömningar i sömnen (15åring och som 30åring) och då hade jag värsta sexdrömmarna... det är många år sen och skulle gärna ha det igen..:p
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
jag får det ibland om jag precis har onanerat innan jag lägger mig. Brukar bero på att jag har porr på hjärnan och drömmer om det ifall det är det sista jag ser innan jag somnar ;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Det har hänt mig två gånger för några månader sen. Jag måste väl ha vart extra kåt eller nåt. För jag fick det en natt och sen hände det igen 2 nätter senare.
Det var lite annorlunda att vakna av en orgasm och samtidigt lite irriterande. För jag var ju tvungen att byta kalsonger.
 

GhostMan

Ny medlem
Kön
Man
ibland drömmer jag sexdrömmar så det blir så jag kommer och ibland kan jag komma utan sexdrömmar utan en dröm utan sex handling, det hela händer oftast när jag inte onanerat på minst 3 dagar och tittat på porr om dagarna lite då och då utan att lättat på trycket. :D

hörde när jag var yngre att var 5e person kan komma i sömnen vet dock om detta stämmer eller ej

btw är 24 år i fall någon undrar det

sweat dreams!
 

splitcane

Medlem
Kön
Man
Har faktiskt aldrig fått utlösning i sömnen.
Det måste betyda att jag sköter min onani väl så att kroppen inte behöver stöta bort något.:)
 

Grabben81

Medlem
Kön
Man
när ja inte hade runkat på några dagar hade jag en gryymt skön sexdröm. sluta med att ja vakna precis när jag spruta i kallingarna. hehehe
 
Toppen