utlösnings-mängd!!!!!!

G

Guest

Gäst
tycker ni killar att det stämmer det alla (experter) säger om satsen som kommer och att den bara är 1 tesked stor i mängd...
F.1 Stämmer detta på er?

jag kan iaf säga att det stämmer inte på mig för när jag kommer är det ta ig fan inte en tesked kanske en matsked och lite till.

F.2 (experterna) säger även att satsen inte kan öka om låter bli att ha sex och ona under en viss tid..stämmer detta på er eller ökar eran sats när ni låter bli..

detta ovan stämmer inte heller på mig för enligt mig så kommer det mer om jag låter bli under 2-3 dagar eller mer.:)
 
G

Guest

Gäst
F1. har aldrig hört den uppgiften och nej, ja sprutar betydligt mer sperma än så

F2. stämmer inte. Är väl klart det kommer mindre andra gången om man sprutar samma dag men efter 2 dagar spelar det ingen roll... då är det påfyllt :)
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
F.1 Nej, jag sprutar vanligen mer än en tesked.

F.2 Stämmer, ifall jag onar och ejakulerar fler gånger (< 3) under ett dygn så minskar mängden på min sperma till en tesked. Ifall jag inte ejakulerar på sådär tre dagar så ökar mängden.
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Har mätt minsperma mängd några gånger. Drygt 15 ml blir det. Visserligen blir det mindre om jag skulle runka fler än 3-4 ggr på en dag.
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Hihi, har aldrig kollat mängden (F.1).
Tror helt klart att det är skillnad om jag kommer varje dag eller om det är ett mindre uppehåll. Mest kommer det efter långrunk och med Aneros, tror att Aneros är en vinnare :p
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
F1) För det mesta sprutar jag mer än en tesked, säkert en matsked eller mer...

F2) Mitt sprut blir inte större bara genom att hålla igen ett par dgr. Däremot blir satsen större om jag runkar eller knullar och "kniper åt" tillräckligt länge.
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Så, nu har jag verkligen mätt mängden de senaste gångerna. visserligen har det varit långrunk, men det som kommit har varit mellan 15-25 ml.....efter drygt två timmars runk.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
klart mer. Vore dock praktiskt ibland med mindre. Man kladdar ju ner allt så fruktansvärt varje gång man runkar [:eek:)]
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tillsammans med ngn annan ona-kompis, där jag använde båda mina kukringar ach rejält med olja så spruta jag nog 20 ml..... både det lite gulaktiga med småklumpar i och sedan det vitare mera lättflytande..... med så var det ett riktigt general-runk också.....

Och du Kille 71....., jag har lärt mej att samla upp satsen på lite olika sätt, beroende på hur kåt jag är..... Jag sprutar aldrig så jag kladdar ner och får ägna mej åt rengöringsarbete efteråt...... :):p:)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
tycker ni killar att det stämmer det alla (experter) säger om satsen som kommer och att den bara är 1 tesked stor i mängd...
F.1 Stämmer detta på er?

jag kan iaf säga att det stämmer inte på mig för när jag kommer är det ta ig fan inte en tesked kanske en matsked och lite till.

F.2 (experterna) säger även att satsen inte kan öka om låter bli att ha sex och ona under en viss tid..stämmer detta på er eller ökar eran sats när ni låter bli..

detta ovan stämmer inte heller på mig för enligt mig så kommer det mer om jag låter bli under 2-3 dagar eller mer.:)

Kan säga att jag ungefär 50% av gångerna nog sprutar ca en tesked men att de andra 50% av gångerna sprutar jag mer än en tesked. Och om jag avstår i några dagar så sprutar jag definitivt mer sen. Lustiga experter.... måste vara kvinnor. :p:D:cool:
 

mv

Medlem
Kön
Man
Om man kåtar upp sig under en lång tid - eller har ett skönt långt förspel, ökar den mängd sädesvätska som produceras. Det är bara så! Snabbisar kan vara sköna men satsen blir liten. :eek::eek:
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
En tesked räcker nog inte. Det blir oftast mer. Om man inte haft fler på efter varandra. Sista blir då "ganska" liten mängd.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har man ju sällan en tesked till hand så man kan mäta men nog blir det i regel mycket mer när jag sprutar. Om man sprutar en centiliter var gång blir det cirka 2,5 liter på ett år (vid 250 sprut) eller 150 liter under en livstid om kuken håller sig pigg i 60 år.
 
Toppen