Utmanande onanilek

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Tänkte testa om någon hänger med på denna lilla "tävling". Posta en utmaning här som du tänker göra, och sen ser vi hur många fler som vågar göra samma. Klarar man utmaningen får man posta en egen utmaning till de andra. Man måste naturligtvis vara helt ärligt och berätta detaljerna hur det gick.

Ok, min utmaning är: Ska sticka till simmhallen nu och ska runka antingen i bastun, duschen eller bubbelpoolen.

Hur många tror att jag klarar det?
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag tror du klarar det, men skulle önska att du inte gör det i bubbelpoolen. Det är ju trots allt andra som ska bada där.

Men helt klart. Och jag chansar på att du gör det i duschen, för du vågar inte riktigt i bastun.
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Jodå bastun blev det. Det var ganska mycket folk idag, men en stund så var ångbastun tom. Det satt folk utanför i den svalare bastun, men jag satt så att de inte kunde se in genom fönstret. Tror inte jag hade kunnat dölja ståndet om nån kommit in, men samtidigt är det ju den spänningen som gör det till något litet extra. :D

Angående bubbelpoolen resonerar jag så här. Tänk hur många tusen liter vatten det är i den. Det lilla man själv eventuellt råkar bidra med är ju extremt marginellt. Dessutom cirkulerar vattnet hela tiden, och var 15:e minut byts ALLT vatten ut.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ok, min utmaning är: Ska sticka till simmhallen nu och ska runka antingen i bastun, duschen eller bubbelpoolen.

Hur många tror att jag klarar det?[/quote]

Nu vet jag ju att du klarade din utmaning. Men ingen har kommit med någon egen, så här kommer min utmaning.

I min tvättstuga har vi en tortumlare som vibrerar så skönt om jag sätter mig på den när den är igång.

Vågar jag fortsätta, där på torktumlaren, till ett läge där jag inte kan hålla mig längre?

Det kan ju trots allt dyka upp någon, när som helst :oops:
 
Kön
Man
Också en spännande utmaning som jag tror att du klarar.
Har själv använt rakapparaten som vibrator men inte kommit att tänka på torktumlaren.
Är inte tillräckligt fantasifull än för att komma på en utmaning som känns "rätt" för mig.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Också en spännande utmaning som jag tror att du klarar.
Har själv använt rakapparaten som vibrator men inte kommit att tänka på torktumlaren.
Är inte tillräckligt fantasifull än för att komma på en utmaning som känns "rätt" för mig.

Jag hoppas att du får rätt en vacker dag:oops:

Hittills har jag aldrig vågat, men vem vet...


Något som är näst intill "förbjudet" har du väl? Du som "gillar att runka":sleep:
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Så som jag tänkte var att man även kan anta andras utmaningar. Så vem vågar först följa Snäckans uppmaning till en skön onanistund i tvättstugan?

Själv har jag inte tvättid förräns nästa vecka. Skit också :p
 
Kön
Man
Så som jag tänkte var att man även kan anta andras utmaningar. Så vem vågar först följa Snäckans uppmaning till en skön onanistund i tvättstugan?

Själv har jag inte tvättid förräns nästa vecka. Skit också :p

Jag har tidig tvättid klockan åtta i morgon :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kom igen nu va:oops:

Vad kommer ni att gör nästa tvättid:p

Finns det några torktumlare i er tvättstuga:sleep:
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte direkt om en torktumlare kan göra så mycket för en kille, men jag har i och för sig aldrig testat så vad vet jag :p
Lovar att testa nästa gång jag tvättar. Kanske vibrationerna i kombination med spänningen att nån kan komma gör att en vanlig tralla blir något alldeles extra:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men tråden handlar ju inte om min "utmaning:eek:

Kom igen med en egen utmaning:p

Här kommer en annan utmaning:p

Jag sitter på en biograf och kollar en film

Killen bredvid mig får ett jättestånd:p

Vågar jag smeka hans bula:sleep:
 

fruitdroppen

Ny medlem
Kön
Man
härligt att sitta i ångbastun och runka...känner hur andra tittar när kuken växer..brukar runka av mig sedan de gått ut ur bastun.
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag brukar ganska ofta runka i bastun på badhuset, när jag är där. Brukar alltid bli en stund över när man blir ensam där inne. Man får vara lite försiktig dock. En gång så kom det in ett par yngre killar, och jag fick hastigt dölja den mellan låren. Nu bar det sig inte bättre än att jag satt mitt på övre laven, och för att inte ta upp hela, så skulle jag flytta mig till ena sidan. Eftersom man är svettig lite överallt i en bastu, så bar det sig inte bättre än att när jag skulle maka mig åt sidan så sprättade den fram i all sin prakt. Jag stoppade tillbaks den direkt, men jag märkte att dom hade hunnit se det. Blev lite pinsamt, och sen kunde jag ju inte gå därifrån heller, innan den "gått och lagt sig". Torktumlaren har jag inte provat. tror nog våran är för ny för att vibrera tillräckligt. Handtaget på en oscillerande slipmaskin är däremot en höjdare!
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Testa att lägga er bakom erat hus, på gräsmattan och onanera. Det kanske är lättare om man bor på landet som mig ;)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
I min tvättstuga har vi en tortumlare som vibrerar så skönt om jag sätter mig på den när den är igång.

Vågar jag fortsätta, där på torktumlaren, till ett läge där jag inte kan hålla mig längre?

Det kan ju trots allt dyka upp någon, när som helst :oops:

Om jag rätt har förstått tanken med den här spännande tråden, så gällde det att komma med en utmaning som man faktiskt tänker fullfölja inom kort.

Därför är min fråga till dig, kära lilla Snäcka: När tänker du göra som du beskrev, och sitta kvar på torktumlaren tills du inte kan hålla dig längre? Är det någon annan som har tänkt göra samma sak, och i så fall när? Sugen på att höra resultatet faktiskt.

* * *

Själv har jag haft en del trevliga stunder för mig själv i tvättstugan. Exempelvis finns där en fristående centrifug som ger ifrån sig sköna vibrationer. Jodå, jag som kille njuter oerhört av detta och har lyckats komma hela vägen genom att pressa mig emot den och låta de intensiva vibrationerna fortplanta sig i mitt underliv. Ett par sena kvällar/nätter har jag även haft mobiltelesex alldeles naken i ett varmt torkrum... :oops:
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Ok, min utmaning är: Ska sticka till simmhallen nu och ska runka antingen i bastun, duschen eller bubbelpoolen.

Hur många tror att jag klarar det?

Nu vet jag ju att du klarade din utmaning. Men ingen har kommit med någon egen, så här kommer min utmaning.

I min tvättstuga har vi en tortumlare som vibrerar så skönt om jag sätter mig på den när den är igång.

Vågar jag fortsätta, där på torktumlaren, till ett läge där jag inte kan hålla mig längre?

Det kan ju trots allt dyka upp någon, när som helst :oops:[/quote]


-------------

Om jag nu redan HAR onanerat i tvättstugan då?
Räknas det
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Därför är min fråga till dig, kära lilla Snäcka: När tänker du göra som du beskrev, och sitta kvar på torktumlaren tills du inte kan hålla dig längre? Är det någon annan som har tänkt göra samma sak, och i så fall när? Sugen på att höra resultatet faktiskt.

Jag skall tvätta tidigt i morgon bitti, och skam vore det väl om jag inte antog min egen utmaning:oops:

* * *

Själv har jag haft en del trevliga stunder för mig själv i tvättstugan. Exempelvis finns där en fristående centrifug som ger ifrån sig sköna vibrationer. Jodå, jag som kille njuter oerhört av detta och har lyckats komma hela vägen genom att pressa mig emot den och låta de intensiva vibrationerna fortplanta sig i mitt underliv. Ett par sena kvällar/nätter har jag även haft mobiltelesex alldeles naken i ett varmt torkrum... :oops:[/quote]



Mmm! Låter underbart:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om jag nu redan HAR onanerat i tvättstugan då?
Räknas det [/quote]

Nja - hur stor utmaning var det då;)

Bor du i hyreshus eller har du egen tvättstuga:)
 
Toppen