Utmanande onanilek

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det bär emot att erkänna - men jag vågade inte idag heller:(

Trots att det var tidigt på morgonen så var det en till som hade tvättid samtidigt.

Men jag fick vara ensam tillräckligt mycket för att blir riktigt sugen;)

Hela dagen har jag gått och känt som elektriska stötar genom kroppen och nu är det underbart att sitta här med handen mellan benen. Äääntligen:p
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Själv har jag haft en del trevliga stunder för mig själv i tvättstugan. Exempelvis finns där en fristående centrifug som ger ifrån sig sköna vibrationer. Jodå, jag som kille njuter oerhört av detta och har lyckats komma hela vägen genom att pressa mig emot den och låta de intensiva vibrationerna fortplanta sig i mitt underliv. Ett par sena kvällar/nätter har jag även haft mobiltelesex alldeles naken i ett varmt torkrum... :oops:



Mmm! Låter underbart:p

Kan intyga att du har rätt... ;)
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat i tvättstugan lutandes mot centrifugen:cool:
Men jag har en last när jag kör i firma bilen a få leka så att det går men det är väldigt mycke insyn i den.:oops:
Men kanske nån gång då det är lite trafik, men i S-hlm är det ganska tätt mellan bilarna och det är i bilköerna som jag blir kåt!
 

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Wow, Snäckan! Hur gick det... alltså gick det? :D

Härligt scenario. Jag vill gärna vara den som råkar komma in ... precis när du... inte kan hålla dig längre ... och bara skiter i vad som händer och vem som ser...

Jag lovar, jag skulle inte heller hålla mig :p. Min tunga skulle vara där snabbt som ögat och vibrera med tumlaren [}:)]

Tills du också skakar.

Minns vår lilla trekant. Vill in. I dig. Nu.


puss på musen babe!

:love:
J
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm! J-o-n-a-s

Jag tror att du just nu hjälpte mig att genomföra min utmaning ända "fram".

Jag kommer att ha dig i tankarna, när jag sitter där och njuter, och önska att jag blir påkommen:oops:
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
ohoj! spontant grupp sex i tvättstugan, där fick jag lite ved på den redan brinnande fantasibrasan.

tillbaka till ämnet; jag har oxo en fristående centrifug. Ska ta mig en omgång nästa gång det är min tvätttid.
 

erka10

Medlem
Kön
Man
mmm... jag går igång på dina fantasier Snäckan, håller med J-o-n-a-s, skulle gärna komma på dig när du sitter där och är riktigt på g :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Inte för att jag vill veta egentligen - men finns det någon som har klarat min utmaning innan jag själv har klarat den:eek:
 

aktuellt

Ny medlem
Kön
Kvinna
Också en spännande utmaning som jag tror att du klarar.
Har själv använt rakapparaten som vibrator men inte kommit att tänka på torktumlaren.
Är inte tillräckligt fantasifull än för att komma på en utmaning som känns "rätt" för mig.

Jag hoppas att du får rätt en vacker dag:oops:

Hittills har jag aldrig vågat, men vem vet...


Något som är näst intill "förbjudet" har du väl? Du som "gillar att runka":sleep:

Jag testade rakapparaten, den funkade finfint!
Nästan för fint ;)
 

kileroy

Ny medlem
Ålder
37
Kön
Man
jag skulle älska att anta en utmaning, men jag vet inte hur mycket jag skulle kunna få ut av en torktumlare dessutom är min tvättstuga full av fönster ut mot en gata i markplan.:(
 
Toppen