Utnyttjad

  • Thread starter Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran
  • Startdatum
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Första året på gymnasiet var jag ihop med en tjej i samma klass. En gång när vi väntade på att komma in i gymnastiksalen kysste och smekte hon mig så att jag fick stånd, vilket syntes genom shortsen. Hon tajmade det så att en annan tjej i klassen, som också var intresserad av mig, kunde se. Det tyckte jag var jättepinsamt. Nu tycker jag mest att hon var dum mot mig, att hon utnyttjade mig och att jag borde ha sagt ifrån.
 

Wurrah II

Ny medlem
Kön
Man
Om man inte har några vettiga svar att komma med får man skylla sig själv :d

Varför sitta o rulla tummarna då man har tråkigt.
Rulla skinn istället.
 

SOLO

Medlem
Kvinnlig list i negativ bemærkelse.
Många killars kåthet ær lætt før en tjej att utnyttja.

Sker dagligen i hela værlden, før att uppnå makt, rikedom eller vad som helst egentligen. Tycker det ær pinsamt att så många killar ær så blåøgda av kåthet. Har sækert sjælv drabbats, men man får ju førsøka tænka rationellt i alla lægen.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Jag fick gräva rätt djupt för att hitta något pinsamt och när jag väl hittade det blev det en historia som jag aldrig tidigare har berättat för någon. Jag blottade mig. Och det utnyttjades. Det gjorde mig, inte farligt men ändå lite, ledsen och jag tackar för reaktionerna. Samtidigt ber jag er att inte mobba pojke88. Jag tror att budskapet nu har gått fram. Tack också SOLO för att du för diskussionen åter till ämnet.
 

SOLO

Medlem
Eh, VAD gjorde dig ledsen?
Lægger man ut en text offentligt ska man veta att alla tænkbara kommentarer kan komma.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Inte så ledsen. En del gör personangrepp. Jag skaffar mig sympati och bildar opinion. Lite fult kanske, men uttalar man sig på ett offentligt forum ska man veta att alla tänkbara kommentarer kan komma. :)
 

avve

Medlem
Kön
Man
Ha ha
helt klart att det kommer reaktioner.
Och jag tycker i allmenhet att "luremus" är skit jobbigt.
Klånka ner på skrivfel har jag länge tyckt illa om, det är inte konstruktivt.
Stå på Bellman och ge oss mer att läsa.
Solo , ge mig en liiten sjangs så ska jag hjälpa dig tilbaka till verkligheten med dina ö ä vs æ ø :)
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Carl Michael Bellman, vilken pajas:D Det där låg bra i munnen, prova säg det.
Kallar du: "heter man bellman får man skylla sig själv" för personangrepp.
Men skärp dig nu, haha.
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kevlarsjälen

Carl Michael Bellman, vilken pajas:D Det där låg bra i munnen, prova säg det.
Kallar du: "heter man bellman får man skylla sig själv" för personangrepp.
Men skärp dig nu, haha.

Kanske inte personangrepp, men riktigt korkat... fast nu gick ju du till personangrepp :)
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pooh.bear

Originally posted by Kevlarsjälen

Carl Michael Bellman, vilken pajas:D Det där låg bra i munnen, prova säg det.
Kallar du: "heter man bellman får man skylla sig själv" för personangrepp.
Men skärp dig nu, haha.

Kanske inte personangrepp, men riktigt korkat... fast nu gick ju du till personangrepp :)

Ojdå, fniss. Det tänkte jag ABSOLUT inte på[:0] haha
 
Toppen