Utomhusonani

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ute för ett par veckor sedan i ungdomens miljöer och började tänka på var jag hade dragit en runk eller två. Påmindes om att det faktiskt var en hel del ställen, bland annat ett där jag blev påkommen av ett promenerande par. Låtsades som att jag kissade, skakade av kuken och tryckte ner den i byxorna. Tror inte de gick på den lätta.
Alla dessa minnen ledde till hårdhet, men nervositeten över att bli påkommen på äldre dar på nåt av alla ställen gjorde att jag inte vågade hala fram kuken i vårsolen. Ångrar mig lite, men möjligheten finns ju kvar. Kanske på annan plats denna gång.
 

trombias

Medlem
Kön
Man
Jag brukar sätta mig i min solstol på nakenbadet, och av någon underlig anledning så går det ett löparspår rakt genom precis där jag brukar sitta.
Där kommer joggare och hundrastare och allehanda löst folk gåendes.
Där brukar jag sitta och runda med solbrillorna nere
Vissa tittar med ett jätteleende och andra tittar men uttrycker inte något speciellt och ibland kommer det över någon annan nakenbadare och gör mig sällskap så man kan runda ihop.
Det är extra skönt att spruta precis när det kommer en förbipasserande som inte kan missa satsen som rinner längs kusten och handen
 
Toppen