Välutrustade män som vill visa upp sin?

Status
Stängd för vidare inlägg.

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag har en enorm svaghet för välhängda män... Ju grövre desto bättre och är dessutom ollonet stort så är jag din för evigt...:D Finns det någon här som vill visa upp sig och sin? Eller som kan länka till bilder och filmer?

Tack och puss på....;)
Hej. Vore trevligt om du finns i Stockholm/Stockholmsområdet. Jag gillar att få visa mig helt naken inför kvinnor. Att få vara naken inför kvinnor eggar mig så mycket, att min penis svullnar lite extra. Du bestämmer själv hur påklädd/naken du själv villa vara när jag visar upp mig. Ok att känna, tafsa, hångla mig. Visar gärna runkad utlösning. Skulle du vilja ha mig för samlag är jag inte främmande för det om vi får en bra kontakt med varandra.

Låt mig få vara naken med/inför dig.
 
P

putrik

Gäst
Jag har en enorm svaghet för välhängda män... Ju grövre desto bättre och är dessutom ollonet stort så är jag din för evigt...:D Finns det någon här som vill visa upp sig och sin? Eller som kan länka till bilder och filmer?

Tack och puss på....;)
Jag cammar gärna.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ett litet tips när man är i kontaktdelen av forumet är att kolla när trådskaparen senast var inloggad. Är det över tre månader sedan minska chansen till svar betydligt. Har sett några fall där trådskaparen varit inne en enda gång och då för snart 10 år sedan.
:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen