Vågar inte fråga bruden:S

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Känsla, mannen - känsla!
Kyssar, hångel och smek leder ofta till mer.

Sedan i stundens hetta tycker jag att man kan fråga på rätt sätt.

Tänk lite hur du själv skulle vilja bli bemött. Det är ofta det bästa svaret.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Haha, jag kom att tänka på hur vi gör i vårt förhållande...

Oftast händer det ju bara, kanske när man går och lägger sig på kvällen. Ofta går jag och lägger mig en liten stund innan min sambo och ligger och onnar lite medan jag väntar på honom. Sen när han kommer och lägger sig och märker hur kåt jag är så behöver man inte säga så mycket. Iofs kan det vara sexigt att viska i hans öra att jag vill att han ska ta mig hårt eller nåt i den stilen.

Men jag kom att tänka på nåt som hände nu i helgen. Vi skulle storstäda lägenheten för vi skulle få gäster på kvällen och det kändes så tråkigt så jag ropade till honom från köket "Kan vi inte knulla lite istället?!" och givetvis så kom han ut till mig direkt och det blev mysigt sex på köksgolvet.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Om jag hade en tjej och hon sa, "nu ska vi knulla!" så skulle ju jag inte säga nej, Men jag försår vad du menar känns lite svårt att säga det rätt ut. Man kan kanske komma överens om någon "kod" hmmm kanske något klassiskt "gömma korv";) Nää men lite seriöst nu,,, Kanske räcker med "ska vi" helt åt helsicke osexigt(?) Vad ska man hitta på för att det ska låta romantiskt?

Och icka, om jag hade en tjej som sa så, då skulle jag göra precis som din killa gjorde! Och tycka att det var helt perfekt uttryckt!:)
 

Arom

Ny medlem
Kön
Man
döp hennes underliv och din penis så är det bara att säga tex.. "Saknar gullan lille stig?", "Stig känner sig ensam", "Stig kan inte sova", "fryser gullan?"... Sånt kör jag och min tjej med, "pussinussas" är ju också ett sånt där mysigt ord.

Om du nu undrar hur du ska få reda på vad hennes underliv heter så är det inte särskilt farligt att fråga, hon kommer säkert tycka att det är charmigt och besvara din fråga och fråga vad din penis heter, ta inget komplicerat jobbigt namn som tex, "100% beef-termometer" eller "Puppykin Skyfucker", söta namn som knut, tage, sture och sånt är rätt neutrala och det låter ju bättre än att fråga, "får darth vader penetrera ida?".
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
döp hennes underliv och din penis så är det bara att säga tex.. "Saknar gullan lille stig?", "Stig känner sig ensam", "Stig kan inte sova", "fryser gullan?"... Sånt kör jag och min tjej med, "pussinussas" är ju också ett sånt där mysigt ord.

Om du nu undrar hur du ska få reda på vad hennes underliv heter så är det inte särskilt farligt att fråga, hon kommer säkert tycka att det är charmigt och besvara din fråga och fråga vad din penis heter, ta inget komplicerat jobbigt namn som tex, "100% beef-termometer" eller "Puppykin Skyfucker", söta namn som knut, tage, sture och sånt är rätt neutrala och det låter ju bättre än att fråga, "får darth vader penetrera ida?".

*skratt* Det hade jag två kompisar som körde stenhårt med... Deras hette Lisa och Rut (det var två tjejer). "Lisa gråter, hon saknar Rut så"

Och alla har väl något gulligt och lagom knäppt namn på sin?
 

Caroflin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag håller med Chablis för om ni ligger och hånglar tex och du visar att du verkligen vill ha henne så kommer hon att visa detsamma om det är det hon vill,däremot det där att du ska göra så som du hade velat håller jag inte med om med tanke på att alla vill olika:cool:
 
T

Tucas

Gäst
Håller med Chablis med, tjejer gillar ju inte precis om man bara hoppar på dom och tar fram *penisen* bara sådär, ta de lite lugnt i början och jobba dig uppåt.
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Fortsätt fråga - rakt på sak!

En liten historia:
Kompisen frågar: - Hur gör Du när Du är på dans och vill ha med tjejen hem?
Polarn: - Jag fråga om hon vill följa med hem till mig och knulla.
Kompisen: - Då får Du många örfilar va?
Polarn: Ja det får jag men jag får knulla mycket också!
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Personligen tycker jag att det är lite avtändande med killar som frågar om man ska ha sex. Det kan förstöra magin lite. Jag vill att det bara ska hända, ifrån det att man ligger och hånglar till att båda blir kåtare och kåtare tills man bara inte kan hålla sig...:p
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Personligen tycker jag att det är lite avtändande med killar som frågar om man ska ha sex. Det kan förstöra magin lite. Jag vill att det bara ska hända, ifrån det att man ligger och hånglar till att båda blir kåtare och kåtare tills man bara inte kan hålla sig...

Tack för Tipset!;)
Less talk, more action!
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
hallå!
Alltså finns det nåt lite finare sätt att fråga en tjej "ska vi ha sex?" på ?

Ja det finns det.
Precis som förre talare skriver så leder ofta kyssar o kramar till mer, men vill du ändå fråga kan du väl säga ...

"du är så härlig/sexig/söt/skön/vacker/underbar/luktar så gott/mysig... du gör mig galen och jag skulle gärna vilja ha sex med dig nu"

................eller nåt.............
 

lilla_jag

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det gulligaste jag har varit med om var tre dagar efter att jag träffat min pojkvän, efter en jättetrevlig kväll så viskade han i mitt öra strax innan vi skulle gå att han ville älska med mig.
Det var underbart att höra.
 
Toppen