vårkänslor?

Little_bear

Ny medlem
Kön
Man
Är det nån mer (tjej) som är som jag och får värdens vårkänslor vid den här tiden på året... Känner mig som en löpande katt... det enda som fattas är att jag ger mig ut på balkongen, vrider o vänder mig, spinner och ropar till mig killar... Måste finnas nåt man kan göra åt det...




Och hur bra är det egentligen för studierna att gå runt och vara kåt på allt och alla hela dagarna?
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
Tja ställer du dej på balkongen och ropar så gapa inte efter för mycket bara, risken är väl att det kommer många springande

live to ride!
 

Little_bear

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by marlboro

Tja ställer du dej på balkongen och ropar så gapa inte efter för mycket bara, risken är väl att det kommer många springande

live to ride!

Ha ha, vilken syn det hade vart egentligen...




Och hur bra är det egentligen för studierna att gå runt och vara kåt på allt och alla hela dagarna?
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Om du känner för att åma som en katta, så har väl jag lite hankatts tendenser till våren. Ströva och pinka in revir; blir grymt produktiv på våren, snittat på fjortontimmarsdagar bra många veckor nu. Kanske nån instinkt för att imponera på honorna och trygga boet ;). I vilket fall så brukar jag gå i idé till hösten i stället, så det jämnar väl ut sig.
 

Little_bear

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Om du känner för att åma som en katta, så har väl jag lite hankatts tendenser till våren. Ströva och pinka in revir; blir grymt produktiv på våren, snittat på fjortontimmarsdagar bra många veckor nu. Kanske nån instinkt för att imponera på honorna och trygga boet ;). I vilket fall så brukar jag gå i idé till hösten i stället, så det jämnar väl ut sig.

Ja nåt ide blir det inte för mig... vårkänslorna kommer typ tillbaka som sommar och hötkänslor med... bara det att det är starkast på våren...




Och hur bra är det egentligen för studierna att gå runt och vara kåt på allt och alla hela dagarna?
 
Toppen