Våta drömmar

el gardo

Medlem
Kön
Man
Har flickor våta drömmar? Har aldrig hört att någon nämt det. Alltid en massa snack om pojkars våta drömmar. Våta drömmar är verkligen fashinerande och en hel del att prata om. Pojkars olika erfarenheter men till att börja med som sagt. Är det någon flicka som upplevt det? JAg är helt ovetandes!
 

teamoni

Ny medlem
Kön
Man
Mina drömmar brukar sluta med att jag vaknar av att jag får orgasm.
Helskön känsla, men sen sommnar jag om efter att det lagt sig å kommer kommer ihåg det på morgonen.
En gång vaknade jag och var aldeles kladdig på insidan av benen, hade antagligen drömmt något då men kunde tyvär inte komma på vad....
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, det händer mig titt som tätt också. Drömmer typ att jag har någon sorts sex (ibland kommer jag ihåg vad jag drömt, ibland inte) och sedan vaknar man helt våt eller av att man kommer, så det är nog inget som bara händer killar.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag har fått flera orgasmer i sömnen...

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

crumar

Medlem
Kön
Man
har aldrig hänt mig att jag fått orgasm... ett riktigt skönt stånd av drömmar har man fått, men aldrig orgasm...

---
runk!
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
Blev väckt av att min sambo smekte mig & hon var ganska het på gröten.
När hon satte sig på mig så var hon "dyngblöt".

Hon hade läst lite erotik i sin dåvarande bok och somnat in & drömt sig iväg....

Var inte sen att tacka ja som ni förstår. trots att man somnat ordentligt!!!
 
Toppen